حسن محمدی ادیب در آستانه برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: این پروژه‌های آموزشی با کمک خیرین و در قالب پروژه مردمی و مشارکتی با یک‌هزار و ۶۵۲ کلاس درس توسط خیرین مدرسه‌ساز اعم از حقیقی و حقوقی احداث و تحویل آموزش و پرورش […]

حسن محمدی ادیب در آستانه برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: این پروژه‌های آموزشی با کمک خیرین و در قالب پروژه مردمی و مشارکتی با یک‌هزار و ۶۵۲ کلاس درس توسط خیرین مدرسه‌ساز اعم از حقیقی و حقوقی احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز ۸۴ پروژه مدرسه‌سازی در قالب ۲۸۰ کلاس درس در حال اجرا است که امیدواریم بخش عظیمی از این پروژه‌ها تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: تاکنون ۲۳ جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان اردبیل اجرا شده که بیست و چهارمین جشنواره نیز فردا در اردبیل برگزار خواهد شد.

محمدی ادیب افزود: به همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل، سه جشنواره بانوان خیر مدرسه‌ساز نیز تاکنون برگزار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بیشترین پروژه احداثی خیرین مربوط به اردبیل با ۱۱۹ پروژه در قالب ۵۶۷ کلاس درس و کمترین پروژه نیز مربوط به شهرستان بیله‌سوار با ۱۱ واحد آموزشی در قالب ۲۵ کلاس درس بوده است.

محمدی ادیب آمار پروژه‌های خیری و در حال احداث را نیز ۸۴ پروژه اعلام کرد و ادامه داد: سهم شهرستان خلخال و گرمی با ۱۲ پروژه بیشترین و سرعین با تک پروژه خیری کمترین میزان است.

وی مجموع تعهدات خیرین در ۲۳ جشنواره برگزار شده را یک‌هزار و ۹۰۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: امیدواریم در جشنواره بیست و چهارم که با حضور خیرین و مسئولان استانی برگزار می‌شود، تعهدات بیشتری را در حوزه مدرسه‌سازی شاهد باشیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان کرد: جشنواره بیست و چهارم خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل با رویکرد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی توسط خیرین برگزار می‌شود.

خیرین اردبیل ۴۱۶ مدرسه ساخته‌اند

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر