جواد قرآن‌نویس در گفت‌و گو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: در حال حاضر ساخت ۷۲ مدرسه در مناطق مختلف استان به همت خیرین در حال انجام است و امیدواریم بخشی از این واحدهای آموزشی تا پایان امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد. وی تصریح کرد: قبل از شروع سال تحصیلی چهار واحد آموزشی […]

جواد قرآن‌نویس در گفت‌و گو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: در حال حاضر ساخت ۷۲ مدرسه در مناطق مختلف استان به همت خیرین در حال انجام است و امیدواریم بخشی از این واحدهای آموزشی تا پایان امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: قبل از شروع سال تحصیلی چهار واحد آموزشی در مناطق روستایی و محروم استان اردبیل به همت خیرین تجهیز و تکمیل شد تا در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل با بیان اینکه اکثر واحدهای آموزشی احداثی خیرین در مناطق محروم استان اردبیل است، گفت: به رغم شرایط اقتصادی نامناسب و شیوع کرونا خیرین بیشتر از سال‌های گذشته در امر مدرسه‌سازی مشارکت کرده و در این امر خداپسندانه ورود عالمانه‌ای داشته‌اند.

قرآن‌نویس افزود: بخشی از واحدهای آموزشی که نیمه‌تمام به حال خود رها شده بود با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و تأمین اعتبار آنها در حال تکمیل است که امیدواریم به سرعت شاهد بهره‌برداری از این واحدهای آموزشی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کنار امر مدرسه‌سازی، خیرین بدون سر و صدا در تهیه و تأمین تبلت و گوشی مورد نیاز دانش‌آموزان برای تحصیل در فضای مجازی مشارکت کردند که تاکنون ۴۰ دستگاه تبلت توسط خیرین خریداری و تحویل دانش‌آموزان بی‌بضاعت شده است.

قرآن‌نویس اضافه کرد: به هیچ وجه خللی در فرآیند مدرسه‌سازی خیرین به وجود نیامده و با تلاشی مضاعف خیرین مدرسه‌ساز استان اعم از بانوان و آقایان با قوت و سرعت بیشتر در امر مدرسه‌سازی مشارکت داشته و فعالیت‌های مناسبی را در این حوزه شاهد هستیم.

انتهای پیام/

منبع