به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رضا قاسمیان شامگاه دوشنبه در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در اردبیل اظهار کرد: با تلاش و همت خیرین آثار مثبت و شایسته‌ای را در حوزه تعلیم و تربیت و فعالیت‌های مناسب آموزشی نسل آینده شاهد هستیم و یقین داریم که رحمت خاصه و عامه خداوند متعال بر نیکوکاران، خیرین و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رضا قاسمیان شامگاه دوشنبه در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در اردبیل اظهار کرد: با تلاش و همت خیرین آثار مثبت و شایسته‌ای را در حوزه تعلیم و تربیت و فعالیت‌های مناسب آموزشی نسل آینده شاهد هستیم و یقین داریم که رحمت خاصه و عامه خداوند متعال بر نیکوکاران، خیرین و انسان‌های پاکدست نازل می‌شود.

وی تصریح کرد: آنهایی که با غلبه بر نفس خود همراه با فکر و قلب بزرگ در مسیر خیرخواهی گام برمی‌دارند نه تنها از برکات الهی بهره‌مند شده بلکه در سایه کار نیک و ماندگاری همچون مدرسه‌سازی برای همیشه جاودانه می‌مانند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: خانواده بزرگ ایرانیان در کنار سفره خیرین و نیکوکاران نشسته‌اند و همواره از نیک‌اندیشی آنها در عرصه‌های مختلف متنعم شده‌اند.

قاسمیان انجام کار خیر را منوط به اراده الهی و مصلحت پروردگار متعال دانست و افزود: آنهایی که گام در مدرسه‌سازی و امر نیک خیری می‌گذارند همواره جاودانه بوده و افراد جامعه از آثار حسنات و نیکی‌های آنها بهره‌مند می‌شوند.

وی انجام کار حسنه و نیک را با اخلاص تمام یادآور شد و خاطر نشان کرد: نباید در انجام امر خیر و نیک تأخیر و تعلل به وجود آید بلکه هر فردی که فرصت مشارکت در امر خداپسندانه مدرسه‌سازی و انجام اعمال دیگر خیر را پیدا کرد باید شاکر خداوند باشد که این مسئولیت و مأموریت را به او سپرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند توجه افراد خیرخواه و نیک‌اندیش به توسعه فضاهای آموزشی، تربیتی، اشتغال و دستگیری نیازمندان هستیم که در این مسیر در استان اردبیل فعالیت‌های مناسبی انجام شده است.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان از سال ۷۷ تاکنون بیان کرد: به همت خیرین مدرسه‌ساز استان بیش از ۳۹۸ پروژه مردمی و مشارکتی در قالب یک‌هزار و ۵۸۸ کلاس درس در سطح استان اجرایی و عملیاتی شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل ادامه داد: ۷۳ پروژه مدرسه‌سازی نیز در قالب ۲۸۳ کلاس درس در حال اجراست.

قاسمیان گفت: تاکنون ۲۲ جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان اردبیل برگزار شده که بیست و سومین جشنواره نیز نتایج و ثمرات سودمندی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع