به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، باشگاه پرسپولیس در حالی برای خرج بخش قابل توجهی از مبلغ پذیره نویسی سهام خود برنامه‌ریزی کرده است که تسویه با اعضای فعلی تیم از مهم‌ترین تصمیمات هیأت مدیره این باشگاه است. سرخپوشان پایتخت چهارشنبه هفته آینده قصد دارند ۳۵۰ میلیارد تومان درآمد خود از تأمین مالی مربوط به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، باشگاه پرسپولیس در حالی برای خرج بخش قابل توجهی از مبلغ پذیره نویسی سهام خود برنامه‌ریزی کرده است که تسویه با اعضای فعلی تیم از مهم‌ترین تصمیمات هیأت مدیره این باشگاه است.

سرخپوشان پایتخت چهارشنبه هفته آینده قصد دارند ۳۵۰ میلیارد تومان درآمد خود از تأمین مالی مربوط به عرضه ۱۵ درصد از سهام را دریافت کنند تا بتوانند بدهی‌های خارجی و داخلی خود را به طور کامل تسویه کنند.

خیال راحت گل‌محمدی با قول ویژه مدیرعامل پرسپولیس

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که قصد دارد برای دوری از هرگونه حاشیه در ۶ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر، گفتگو با سرمربی تیم را درباره خریدهای تابستانی به حداقل برساند در آخرین تماس تلفنی با یحیی گل محمدی به او قول داده است با تمام بازیکنان فعلی قبل از پایان لیگ برتر تسویه خواهد کرد تا ضمن حفظ بازیکنانی که قرارداد دارند بتواند نظر مساعد افرادی همچون مهدی ترابی، میلاد سرلک، احسان پهلوان و سعید آقایی را جلب کند.

همچنین مدیرعامل پرسپولیس تصمیم دارد بدهی خارجی به آنتونی استوکس و بوژیدار رادوشوویچ را نیز به طور کامل پرداخت کرده و دستمزد بازیکنان خارجی فعلی را نیز بدهد تا پرونده‌های بین‌المللی پرسپولیس به طور کامل بسته شود.

انتهای پیام/

منبع