به گزارش آذرمغان به نقل از بازار، میرغنی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها شرکت‌های خدمات‌رسان به ویژه آب و فاضلاب، برق، گاز و ارتباطات باید در طرح‌های مصوب و اجرایی گردشگری زیرساخت‌های لازم را عملیاتی کنند تا سرمایه‌گذاران با رغبت و انگیزه بیشتر در این شهرستان […]

به گزارش آذرمغان به نقل از بازار، میرغنی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها شرکت‌های خدمات‌رسان به ویژه آب و فاضلاب، برق، گاز و ارتباطات باید در طرح‌های مصوب و اجرایی گردشگری زیرساخت‌های لازم را عملیاتی کنند تا سرمایه‌گذاران با رغبت و انگیزه بیشتر در این شهرستان محروم حضور یابند.
وی خاطرنشان کرد: مقصود نهایی از مانع‌زدایی تفویض اختیارات بیشتر از سوی مدیران استانی به شهرستان‌هاست تا ادارات شهرستان از حالت نامه‌رسان خارج شده و با اختیارات تام در صدور مجوزها به سرمایه‌گذاران پیشقدم شوند.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار داریم در کنار دستگاه‌های خدمات‌رسان خود اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز به تسهیل فرآیند صدور مجوزها و تعامل بهتر با سرمایه‌گذاران و مشارکت کنندگان ورود پیدا کرده و کارهای اجرایی را تسهیل کنند.
نظری ادامه داد: قرار است در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها مدیران بانک‌ها و سازمان‌های مالیات، گمرک، اقتصاد و دارایی و نهادهای مرتبط با صدور مجوز سرمایه‌گذاری دورهم بنشینند و در کنار مقررات‌زدایی به آسان شدن روند صدور مجوزها و حمایت از بخش خصوصی کمک واقعی و عملیاتی کنند.
وی بیان کرد: ما نیز در هفته آینده در جلسات مجلس و در گام اول در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری سعی خواهیم کرد تا اصلاح و حذف قوانین مزاحم را با جدیت دنبال کرده و حجم عظیمی از کارهای سرمایه‌گذاری و کمک به بخش خصوصی را سرعت بیشتری ببخشیم.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ظرفیت شهرستان را در تولید صنایع دستی به ویژه فرش، جاجیم، گلیم و مسند یادآور شد و تصریح کرد: وزیر میراث فرهنگی قول مساعد داده تا امسال شهر خلخال را به عنوان شهر ملی جاجیم معرفی کرده تا فعالان این عرصه با قوت قلب بیشتر به امر تولید بپردازند.

انتهای پیام/

منبع