به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در یکی از دیدارهای هفته سی ام لیگ برتر انگلیس روز گذشته تیم تاتنهام با نتیجه ۳ بر ۱ تیم وستهم را از پیش رو برداشت. سون هیونگ مین ستاره کُره ای تیم تاتنهام در این مسابقه دو بار گلزنی کرد تا در آستانه دیدار کره جنوبی با ایران، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در یکی از دیدارهای هفته سی ام لیگ برتر انگلیس روز گذشته تیم تاتنهام با نتیجه ۳ بر ۱ تیم وستهم را از پیش رو برداشت. سون هیونگ مین ستاره کُره ای تیم تاتنهام در این مسابقه دو بار گلزنی کرد تا در آستانه دیدار کره جنوبی با ایران، آمادگی خود را به رخ بکشد. این بازی روز پنجشنبه این هفته و در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی قطر برگزار خواهد شد.

به نوشته سایت news.naver کره جنوبی، هیونگ مین با گلزنی برای تاتنهام به انتقاداتی که اخیراً از عملکرد او در تاتنهام شده بود، پاسخ داد و انتظارات را برای بازی با ایران بالا برد. طبق اعلام این سایت، هیونگ مین در صورت ادامه این روند در مسابقات انتخابی جام جهانی، می‌تواند در حل مشکل گلزنی کره جنوبی نقش داشته باشد.

انتظار می‌رود هیونگ مین به همراه «کیم مین جائه» (فنرباغچه ترکیه) و «هوانگ یی جو» (بوردو فرانسه) لژیونرهای تیم کره جنوبی فردا به اردوی این تیم برای دیدار با ایران اضافه شوند.

اردوی تیم ملی فوتبال کره جنوبی از امروز دوشنبه آغاز شده است و بازیکنان این تیم قبل از آغاز تمرینات، تست کرونا دادند.

پیش از این تنها تست «جئونگ وو یئونگ» هافبک ۲۲ ساله باشگاه فرایبورگ آلمان مثبت شده بود و کره نمی‌تواند از این بازیکن مقابل ایران استفاده کند.

انتهای پیام/

منبع