سفر فرماندارگرمی به پایتخت همراه با دستاوردهای خوبی در حوزه‌های توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی‌ برای شهرستان همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حسین مولایی، در سفر خود به تهران پیگیر تامین و رفع برخی از نیازهای شهرستان در حوزه‌های مختلف بود که دستاوردهای مناسبی در این زمینه پس از رایزنی با مقامات حاصل شد.

فرماندار گرمی‌، در ادامه رایزنی‌های خود در پایتخت، با مهندس عباسی مدیر عامل کارخانه تولید تلویزیون رنگی‌ شهاب در خصوص استقرار نمایندگی و همچنین راه اندازی خط تولید تلویزیون رنگی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی دیدار و گفت و گو کرد.

 

 

مولایی فرماندار گرمی در تکمیل این خبر اظهار داشت: شرکت شهاب زیرنظر هلدینگ‌ اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت می کند که با توجه به تصمیم مدیران این شر‌کت مبنی بر انتخاب استان اردبیل در سطح‌کشور بعنوان اولین‌ استان‌ جهت ایجاد خط تولید تلویزیون رنگی‌ ، شهرستان گرمی در این زمینه برای ایجاد نمایندگی خط تولید این‌محصول پیشقدم شده است و درصدد جلب رضایت مدیران‌شرکت شهاب برای راه اندازی خط تولید این‌محصول در گرمی‌ هستیم.

 

 

رئیس شورای اشتغال و برنامه ریزی شهرستان گرمی همچنین در جهت جبران عقب ماندگی های زیرساختی برای توسعه،رونق اقتصادی و افزایش اشتغالزایی در منطقه از ایجاد کارخانه تولید لامپ کم مصرف با برند “لایسنس “زیر نظر مرکز رشد و نوآوری شهاب در این شهرستان خبر داد و افزود:مجوز راه اندازی این محصول در شهرستان توسط بخش خصوصی اخذ گردیده است و جذب سرمایه گذار درراستای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی‌ و اشتغالزایی در اولویت برنامه های تیم مدیریتی دولت در شهرستان است.

 

 

اضافه می شود که در همین راستا و راه اندازی خط تولید این محصولات در شهرستان گرمی پیش تر از این نیز مذاکراتی با مدیران کارخانه از طریق معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل صورت گرفته بود.

انتهای پیام/