به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان بیله سوار اظهار کرد: به اذعان دوستان و دشمنان اخلاص در عمل و شجاعت در هدف ویژگی بارز امام در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی بود که هیچ وقت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان بیله سوار اظهار کرد: به اذعان دوستان و دشمنان اخلاص در عمل و شجاعت در هدف ویژگی بارز امام در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی بود که هیچ وقت رنگ نباخته است.

وی خاطرنشان کرد: در برابر خط تحریف دشمن باید مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی به نحوی عمل کنند تا مردم همواره در پای صحنه بوده و این انقلاب را که میراث عظیم امام است مورد صیانت و پاسداری قرار دهند.

امام جمعه بیله سوار با اشاره به اظهارات صریح سیاستمداران برجسته خارجی در مورد شخصیت بی نظیر امام راحل گفت: دو عنصر توکل بر خداوند و تکیه بر مردم امام را در سخت‌ترین شرایط در پیشبرد انقلاب اسلامی به نتیجه رساند و امروز باید این دو عنصر مورد توجه کارگزاران نظام اسلامی قرار گیرد.

عزیزی افزود: اگر امام راحل این نهضت عظیم را آغاز نمی‌کرد کشور در سرازیری سقوط و قهقرا حرکت می‌کرد و هیچ امیدی به نجات این کشور و ملت نبود.

وی بیان کرد: اگر امروز ایران در برابر همه شیطنت‌های آمریکا و غرب به تنهایی و با ابهت تمام ایستاده است در سایه انقلاب امام و خون شهداست که هیچ وقت رنگ نباخته است.

امام جمعه بیله سوار ادامه داد: در مقابله با تحریف دشمن شایسته است نسل امروز ابعاد شخصیتی امام را مورد کنکاش قرار دهند تا با شناختی عمیق در دام دشمن گرفتار نیایند.

عزیزی تصریح کرد: امروز در چند جبهه غرب تلاش می‌کند تا اندیشه امام و آرمان انقلاب را مخدوش جلوه دهد که از جمله این عرصه‌ها می‌توان حوزه زنان و خانواده، ارکان جمهوریت و اسلامیت نظام و خدشه به سایر مبانی اعتقادی اشاره کرد که در صورت پیروزی دشمن ما نمی‌توانیم روشنگری حقیقی را انجام دهیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر