به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، هفته بیست و یکم رقابتهای فوتبال لیگ برتر پس از وقفه‌ای کوتاه برای برگزاری مسابقات جام حذفی و حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه با برگزاری سه دیدار پیگیری خواهد شد. این هفته از مسابقات در شرایطی برگزار می‌شود که زردپوشان اصفهانی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، هفته بیست و یکم رقابتهای فوتبال لیگ برتر پس از وقفه‌ای کوتاه برای برگزاری مسابقات جام حذفی و حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه با برگزاری سه دیدار پیگیری خواهد شد.

این هفته از مسابقات در شرایطی برگزار می‌شود که زردپوشان اصفهانی با سه امتیاز اختلاف نسبت به استقلال و پرسپولیس در صدر جدول هستند و این هفته باید در اراک به مصاف تیم آلومینیوم بروند.

اما قبل از آن پرسپولیس این فرصت را دارد که فاصله اش را با زردپوشان به صفر برساند و هم امتیاز با این تیم منتظر نتیجه دیدار آنها با تیم اراکی باشد. هر چند که استقلال هم در دیدارهای روز سه شنبه همین شرایط را دارد و می‌تواند همچنان گام به گام صدرنشین پیش برود.

خطری که پرسپولیس «تشنه»را تهدید می‌کند/شرایط متفاوت گزینه انصرافی
پیروزی پرسپولیس بر سپاهان در جام حذفی رقابت در لیگ را گرم‌تر کرد

اما در روز نخست هفته بیست و یکم پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجدسلیمان هستند و امیدوارند با پیروزی برابر تیم انتهای جدول سه امتیاز رسیدن به سپاهان را کسب کنند و منتظر دیدار روز سه شنبه آلومینیوم و سپاهان باشند تا در صورت شکست زردهای اصفهانی رقابت را در هفته‌های آینده با جذابیت و حساسیت بیشتری دنبال کنند.

پرسپولیس برای این دیدار چند بازیکنش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما رسیدن عیسی آل کثیر به شرایط مطلوب‌تر و گلی که او در دیدار برابر سپاهان به ثمر رساند، خیال گل محمدی را برای خط حمله تا حدودی راحت کرده است. ضمن اینکه پریرا هم در همان دقایق اندک حضورش برابر سپاهان نشان داد می‌تواند کمک حال سرخپوشان در خط حمله باشد.

هر چند پرسپولیس تشنه رسیدن به سه امتیاز است اما خوابیدن در باد پیروزی بزرگ برای سپاهان در جام حذفی می‌تواند برای سرخپوشان یک خطر جدی باشد که برابر نفت امتیاز از دست بدهند و شرایط شأن را سخت کنند.

خطری که پرسپولیس «تشنه»را تهدید می‌کند/شرایط متفاوت گزینه انصرافی
نفتی‌ها برای فرار از قعرجدول کار سختی در لیگ دارند

از سوی دیگر نفت مسجدسلیمان با هدایت رضا عنایتی در تلاش است تا سه امتیازهای حساس و سرنوشت ساز هفته‌های پایانی لیگ را کسب کند تا شاید بتواند از قعر جدول و خطر سقوط فاصله بگیرد. با این حال آنها کار سختی در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس و هوادارانش دارد.

در یکی دیگر از دیدارهای روز نخست هفته بیست و یکم، امیر قلعه نویی که از هدایت تیم ملی انصراف داد باید برای رسیدن به سه امتیاز و ماندن در جمع تیم‌های مدعی از تیم سخت کوش پیکان سه امتیاز خانگی را بگیرد. در صورتی که گل گهر نتواند به پیروزی برسد عملاً از جمع تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس که مدعیان قهرمانی هستند فاصله خواهد گرفت. اما پیروزی در این دیدار قلعه نویی و تیمش را همچنان مدعی نگه خواهد داشت.

برنامه دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر به شرح زیر است:

دوشنبه ۸ اسفند

* ذوب آهن اصفهان – مس کرمان – ساعت ۱۵ – ورزشگاه فولادشهر
* گل گهر – پیکان – ساعت ۱۶:۳۰ – ورزشگاه سردار سلیمانی
* پرسپولیس – نفت مسجدسلیمان – ساعت ۱۶:۴۵ – ورزشگاه آزادی

سه شنبه ۹ اسفند:

* هوادار – مس رفسنجان – ساعت ۱۵ – ورزشگاه پاس
* نساجی مازندران – استقلال – ساعت ۱۶ – وطنی
* آلومینیوم – سپاهان – ساعت ۱۶:۳۰ – ورزشگاه امام خمینی
* صنعت نفت – تراکتور – ساعت ۱۸ – تختی

چهارشنبه ۱۰ اسفند

* فولاد – ملوان – ساعت ۱۶ – ورزشگاه شهدای فولاد

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر