امام‌ جمعه پارس‌آباد با اشاره به اینکه بحران آب جدی است، خاطرنشان کرد: کشاورزان در رعایت الگوی کشت باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری بنایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه موجب پیشگیری از آسیب به مملکت می‌شود، اظهار کرد: امروز مهمترین هدف دشمن در جنگ نرم مأیوس کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که مردم با مقاومت، آگاهی و اتحاد تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کرد و گفت: حادثه تلخ و اسفناک شهادت جمعی از هموطنان در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ (ع) به دست تروریست‌های مزدور قلب‌هایمان را به درد آورد که با تسلیت شهادت هموطنانمان، مردم شهرستان پارس‌آباد خواهان برخورد قاطع با عاملان تروریستی هستند.

خطیب جمعه پارس‌آباد رعایت حقوق همسایگان را از تاکیدات دین مبین اسلام و بزرگان دین برشمرد و تصریح کرد: رعایت حرمت و حقوق همسایه بر مسلمانان امری ضروری است و انسان مسلمان باید با همسایه خود مهربان و رئوف باشد و در همه امورات، در سختی و شیرینی زندگی با همسایه خود همراه باشد و از آزار و اذیت همسایه خودداری و دوری کند.

حجت‌الاسلام باقری بنایی با اشاره به هشتم آبان ۱۳۵۹ همزمان با شهادت نوجوان ۱۳ ساله حسین فهمیده، روز نوجوان و روز بسیج دانش‌آموزی افزود: شهید فهمیده نماد ایثار و الگوی نوجوانان و جوانان است و بسیج دانش‌آموزی باید جوانان مؤمن و انقلابی همچون حسین فهمیده تحویل جامعه دهد.

وی با اشاره به اینکه بحران آب جدی است، خاطرنشان کرد: کشاورزان در رعایت الگوی کشت باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

حجت‌الاسلام باقری بنایی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: کشاورزان در راستای تأمین امنیت غذایی کشور، محصولات گندم و جو را در اولویت کشت خود قرار دهند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد مشکلات کشاورزان و پنبه‌کاران شهرستان پارس‌آباد را یادآور شد و بیان کرد: بعد از پیگیری‌ها و تلاش‌های نماینده، فرماندار شهرستان پارس‌آباد و بعد از سفر معاون وزیر جهاد کشاورزی به این شهرستان، قرار شد خرید پنبه از کشاورزان به قیمت عادلانه انجام شود.

انتهای پیام/