به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار غلام عسگر کریمیان عصر پنجشنبه در آئین گرامیداشت هفته بسیج در سازمان جهاد کشاورزی اردبیل اظهار کرد: خدمت در بخش کشاورزی که طلایه‌دار امنیت غذایی کشور است همانند شرکت در صف مقدس جبهه حق علیه باطل کرامت و ارزش دارد. وی با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار غلام عسگر کریمیان عصر پنجشنبه در آئین گرامیداشت هفته بسیج در سازمان جهاد کشاورزی اردبیل اظهار کرد: خدمت در بخش کشاورزی که طلایه‌دار امنیت غذایی کشور است همانند شرکت در صف مقدس جبهه حق علیه باطل کرامت و ارزش دارد.

وی با بیان اینکه کشاورزی محور استقلال و سربلندی هر کشوری است، گفت: قطعاً هرگونه ضعف و کاستی در این بخش خطرات جبران ناپذیری را به کشور تحمیل خواهد کرد.

پیشکسوت و آزاده دوران دفاع مقدس با اشاره به پیروزی و سربلندی مردم ایران در طول ۴۰ ساله گذشته افزود: رمز اصلی پیروزی ملت ایران در ۴۰ سال گذشته وحدت و حرکت بر مدار ولایت فقیه بوده و افتخار بزرگ کشور جمهوری اسلامی در این است که در زیر سایه پر مهر ولایت و برخورداری از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری در برابر استکبار جهانی ایستاده و پله‌های ترقی و پیشرفت را در تمامی زمینه‌های اقتصادی و نظامی طی می‌کند.

سردار کریمیان با بیان اینکه بسیجیان جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند و همیشه در میدان مبارزه در صف اول قرار داشتند، گفت: تجربه نشان داده است که حتی در مدیریت‌های کلان کشوری نیز هر مسئولی با روحیه بسیجی وارد عرصه خدمت‌رسانی به جامعه شده قطعاً موفق و سرافراز بوده است.

وی افزود: نیروهای خود جوش و بسیجی نقش کلیدی در پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ داشتند ولی با پیروزی بزرگ ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی دشمن سودای تجربه ایران و تبدیل آن به چند کشور کوچک را در سر می‌پروراند و بر این عقیده بود که ایران تجزیه شده بهتر از ایران متحد و یکپارچه است.

پیشکسوت و آزاده دوران دفاع مقدس به آشوب‌های چند ماه اخیر در کشور نیز اشاره کرد و افزود: تمام کفر با خباثت کامل امروز به میدان آمدند تا ملت مقاوم و وحدت‌آفرین ایران را به زانو درآورند در حالی که نمی‌دانند این ملت به پشتوانه عاشورا و حماسه غدیر زنده و بالنده هستند و هیچ وقت صحنه دفاع از انقلاب، اسلام و خط ولایت را ترک نخواهد کرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر