به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، سید عبدالله طباطبایی با اشاره به تلاش راهداران در شرایط بحرانی و سخت به هفته حمل و نقل رانندگان و راهداری اظهار کرد: این هفته به دلیل اهمیت و دلیل نامگذاری آن باید از سوی رسانه‌ها بیشتر و بهتر در بین آحاد مردم اطلاع رسانی شود. وی با اشاره […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، سید عبدالله طباطبایی با اشاره به تلاش راهداران در شرایط بحرانی و سخت به هفته حمل و نقل رانندگان و راهداری اظهار کرد: این هفته به دلیل اهمیت و دلیل نامگذاری آن باید از سوی رسانه‌ها بیشتر و بهتر در بین آحاد مردم اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به اتفاقات ۲۶ آذرماه در سال ۶۲ افزود: با توجه به اینکه در چنین روزی حدود یکصد کشتی حامل کالا در بنادر جنوبی کشور، در انتظار تخلیه بار بود و بحران کمبود کالاهای اساسی کشور را تهدید می‌کرد، از طرفی هم به دلیل تهدیدات رژیم بعث عراق بیم از دست رفتن این کالاها می‌رفت، امام خمینی (ره) در پیامی تاریخی کامیون داران سراسر کشور را به مشارکت در تخلیه هر چه سریع‌تر کشتی‌ها دعوت کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ادامه داد: کامیون داران نیز با روحیه بسیجی به سرعت عازم بنادر جنوبی کشور شده و در تأمین کالاهای اساسی مردم درنگ نکردند و به دنبال آن توطئه‌های دشمن نیز نقش بر آب شد.

طباطبایی گفت: کامیون داران و تلاشگران عرصه حمل و نقل و راهداری هنوز هم با همان روحیه به خدمت رسانی برای مردم مشغول هستند. وضعیت کنونی کشور ما از لحاظ تحریم‌ها و محدودیت‌های اقتصادی شبیه همان دوران است و در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم؛ اما رانندگان و راهداران به رغم وجود نوسانات اقتصادی و هزینه‌های بالای نگهداری و تعمیرات، خدمت رسانی به مردم را بر منافع خود ترجیح داده و همان روحیه بسیجی را حفظ کرده و محرک قوی اقتصاد کشور می‌باشند.

وی به زحمات شبانه روزی راهداران خصوصاً در شرایط زمستانی استان نیز اشاره کرد و گفت: خدمت به خلق از مهمترین آموزه‌های دینی و وظیفه انسانی برای هر فرد می‌باشد که نمونه بارز آن را می‌توان در زحمات راهداران در ساعات مختلف شبانه روز و سخت‌ترین شرایط جوی یافت.

انتهای پیام/

منبع