اسماعیلی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با شناختی که از نمایندگان مجلس دارم یقینا موضوع رشوه وزیر صمت وجهه قانونی نخواهد داشت و از پایه و اساس امکان چنین رشوه‌ دادن عقلانی و منطقی نیست.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بنده در حال حاضر هیچ پیش‌بینی مثبت و یا منفی در مورد استیضاح وزیر صمت ندارم و باید شرایط به وجود آمده را در روز استیضاح مورد بررسی قرار داد هر چند که استیضاح‌کنندگان مُصِر بر این امر هستند.

وی به مسائل حاشیه‌ مطرح شده و واگذاری خودروهای شاسی بلند به برخی از نمایندگان برای انصراف از استیضاح وزیر صمت تصریح کرد: بعید است نمایندگان عصاره ملت هستند با دریافت چنین هدایایی بخواهند رأی خود را بفروشند.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ سندی در این زمینه وجود ندارد و افرادی که چنین اتهامی را به نمایندگان زده‌اند، شرعا و قانونا باید پاسخگو بوده و در برابر محکمه الهی و مردم نیز برای اظهارات خود سندی متقن بیاورند.

اسماعیلی افزود: با شناختی که بنده از نمایندگان مجلس دارم یقینا چنین اقدامات و حرکت‌هایی وجهه قانونی نخواهد داشت و از پایه و اساس امکان چنین رشوه‌ دادن به نمایندگان عقلانی و منطقی به نظر نمی‌رسد.

وی در مورد رویداد ۲۰۲۳ اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری خاطرنشان کرد: اردبیل توانمندی‌های گردشگری بی‌نظیری را دارد و باید شهرستان‌های این استان در قالب این رویداد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی مظلومیت گرمی را در معرفی توانمندی‌های حوزه گردشگری یادآور شد و اضافه کرد: شهرستان گرمی با داشتن ابنیه‌های تاریخی، توانمندی‌های فرهنگی، ظرفیت‌های طبیعی و آداب و سنن متعدد می‌تواند یکی از بازوهای توانمند این استان در تحقق برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌ها در حوزه جذب گردشگر و سرمایه‌گذاران خارجی به ویژه از کشورهای عضو اکو باشد.

انتهای پیام/