استاندار اردبیل گفت: خبرنگاران می‌توانند شتاب بیشتری در توسعه و پیشرفت جامعه تزریق کنند.

به گزارش ندای شمالغرب اردبیل، اکبر بهنامجو شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد اظهار داشت: حمایت همه‌جانبه از خبرنگاران در حال حاضر جزو لاینفک تجهیز ابزارها برای مقابله با دشمنان و استکبار جهانی است که در این زمینه باید با افزایش تعاملات و همکاری‌ها گام برداشته و مشکلات از سر راه برداشته شود.

وی با اشاره به این که خبرنگاران حلقه اتصال بین مردم و مسئولان هستند گفت: مسئولان با روابط خوبی که با مسئولان دارند می‌توانند دغدغه و نگرانی مردم را منعکس کنند که این هدفی است که ما به دنبال آن هستیم و در این زمینه باید با نقدهای اصولی مشکلات را از سر راه برداریم.

استاندار اردبیل با اشاره به این که امیدآفرینی مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است تصریح کرد: اگر خبرنگاران امید را در دل و روح مردم ایجاد کنند بی شک آن جامعه به سمت پیشرفت و توسعه سوق پیدا می‌کند و این مسئله‌ای است که ما به دنبال آن هستیم و باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

بهنامجو تصریح کرد: انعکاس اخبار و مطالبات مردمی باید به شکل سازنده و اصولی باشد تا نتیجه و خروجی مورد انتظار و قابل قبولی داشته باشد که در این زمینه باید با وحدت و انسجام به این هدف دست یافت و با بهره‌گیری از ظرفیت خبرنگاران مشکلات و موانع پیشرفت و توسعه جامعه را از سر راه برداشت.

وی اظهار کرد: باید شتاب بیشتری در توسعه و پیشرفت جامعه با استفاده از ظرفیت خبرنگاران به استان تزریق شود تا نقشه‌های شوم دشمنان را که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم هستند خنثی کرد که تحقق این مسئله با در نظر گرفتن ظرفیت‌های بالقوه‌ای که استانمان دارد می‌تواند آن طور که باید به ثمر بنشیند.