فرمانده مرزبانی گرمی گفت: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های ارزشمندی برای نظام هستند و ما نیز می‌کوشیم از آنها درس بگیریم و همچنین وظیفه خود می‌دانیم که به ‌پاس قدردانی از فداکاری خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر جویای احوال این عزیزان باشیم.

به گزارش آذرمغان، مسئولان شهرستان گرمی با خانواده شهیدان « محرمعلی نعمتی»، « ولی ضرابی» و « صابر عیسی زاده» و خانواده جانباز متوفی« بیوک آقا مقدم» در بخش موران دیدار و تجلیل کردند.

در این دیدار سرهنگ بهبودی، فرمانده مرزبانی شهرستان گرمی اظهار کرد: حرکت رو به ‌جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدای گرانقدر، ایثارگران و خانواده‌های بزرگوار آنان است.

وی بیان کرد: وظیفه ما ادای احترام به مقام شهدا، زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا و پیروی و ادامه راه آنان و تکریم خانواده‌های معظم شهیدان عزیز است و این دیدارها موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

بهبودی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های ارزشمندی برای نظام هستند و ما نیز می‌کوشیم از آنها درس بگیریم و همچنین وظیفه خود می‌دانیم که به ‌پاس قدردانی از فداکاری خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر جویای احوال این عزیزان باشیم.

مسعود طوماری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گرمی نیز عنوان کرد: شهدا با تأسی از امام حسین(س) درس فداکاری، ازخودگذشتگی، شجاعت و شهامت را به ما آموختند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، جان‌فشانی کردند و حماسه‌ای جاودانه آفریدند.

وی بیان کرد: شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند و این فرصت و نعمتی است که صرفاً خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می‌دارد.

همچنین بمناسبت هفته بزرگداشت شهدا به نام و یاد شهدای گرانقدر منطقه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و روسای اداره های شهرستان غرس نهال صورت گرفت.

انتهای پیام/