سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۰ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل فعال است که کار تجهیز و مناسب‌سازی خانه‌های ورزش در اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است. وی با بیان اینکه در سال جاری موفق شدیم ۲۰ خانه ورزش روستایی را تعمیر، […]

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۰ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل فعال است که کار تجهیز و مناسب‌سازی خانه‌های ورزش در اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است.

وی با بیان اینکه در سال جاری موفق شدیم ۲۰ خانه ورزش روستایی را تعمیر، تجهیز و مناسب‌سازی کنیم، تصریح کرد: برای این امر ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته بود که ما به سرعت موفق شدیم خانه‌های ورزش روستایی را در مناطق مختلف استان آماده بهره‌برداری و فعالیت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل استقبال جامعه روستایی را از خانه‌های ورزش روستایی و تجهیزات مناسب آنها یادآور شد و گفت: مسابقات متعددی با برنامه‌ریزی هیئت ورزش روستایی و عشایری تدارک دیده شده که قطعاً در سال‌های آینده نیز این برنامه‌ها با تنوع بیشتر برگزار خواهد شد.

انوشیروانی افزود: همه ساله اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش روستایی سعی دارند تا ۵۰ خانه ورزش روستایی را تجهیز و آماده‌سازی کنند که تاکنون ۱۲۰ خانه ورزش روستایی در استان فعال شده و تا پایان امسال سعی بر این است تا این تعداد به ۱۵۰ خانه ورزش روستایی برسد.

وی به برگزاری المپیاد ورزشی روستایی اشاره کرد و ادامه داد: با محوریت خانه‌های ورزش روستایی این المپیاد در سال ۱۴۰۰ برگزار شد و برای سال آینده نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در بهترین شرایط از امکانات، فضا و بستر فراهم شده برای رقابت‌های ورزشی در روستاها با تنوع رشته‌های مختلف به وجود آوریم.

انوشیروانی از تخصیص مرحله اول اعتبارات سفر رئیس جمهور به حوزه‌های مختلف به ویژه حمایت و پشتیبانی از بخش ورزش خبر داد و خاطر نشان کرد: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی ۶۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به صورت نقدی تأمین شده که امیدواریم تا پایان امسال بخش عظیمی از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی را تکمیل و آماده بهره‌برداری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در کنار تأمین این اعتبار، از محل تأمین منابع سفر رئیس بنیاد مستضعفان قرار شد در مناطق محروم و دورافتاده به ویژه گرمی، خلخال و کوثر پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام به سرانجام برسد که با مساعدت رئیس بنیاد مستضعفان بخشی از این منابع تأمین شده است.

انتهای پیام/

منبع