به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، علی نعمتی مدافع تازه وارد پرسپولیس پس از عقد قرارداد سه ساله با این تیم گفت: خدا را شکر که این اتفاق خوب افتاد. مدافع فصل گذشته شهر خودرو افزود: از نیم فصل گذشته درگیر آمدن به پرسپولیس بودم. در روزهای اخیر هم واقعاً درگیر این انتقال شدم. از […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، علی نعمتی مدافع تازه وارد پرسپولیس پس از عقد قرارداد سه ساله با این تیم گفت: خدا را شکر که این اتفاق خوب افتاد.

مدافع فصل گذشته شهر خودرو افزود: از نیم فصل گذشته درگیر آمدن به پرسپولیس بودم. در روزهای اخیر هم واقعاً درگیر این انتقال شدم. از باشگاه پدیده که همه‌جوره در این اتفاق مهم به من کمک کردند و مدیر برنامه‌هایم که زحمت این انتقال را کشید، تشکر می‌کنم. بار دیگر خدا را شاکرم که به باشگاه بزرگ پرسپولیس پیوستم. همچنین از کادرفنی پرسپولیس به دلیل اعتمادشان تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را بدهم.

وی درباره بازی با پیراهن پرسپولیس تاکید کرد: صددرصد پرسپولیس بزرگترین باشگاه ایران است و قهرمانی‌های خیلی خوبی داشته، پنج دوره متوالی قهرمان شده است. من هم انگیزه زیادی برای حضور در این تیم دارم. تلاش می‌کنم سرباز خیلی خوبی برای باشگاه پرسپولیس و هوادارانش باشد.

نعمتی در مورد اینکه آیا وی برای حضورش در پرسپولیس حدود ۷ میلیارد تومان به پدیده برای رضایت‌نامه داده، توضیح داد: مبلغی گفته بودند که آن را نمی‌گویم، اما هزینه نقدی پرداخت کردم، می‌توانم بگویم خانه خود را هم به نوعی فروختم تا کارهای دریافت رضایتنامه‌ام انجام شود. مبلغ رضایتنامه‌ام از پدیده هم به نسبت بالا است.

مدافع تازه وارد پرسپولیس درباره نارضایتی مهدی رحمتی برای جدایی از پدیده گفت: به مهدی رحمتی حق می‌دهم، زیرا احتمال دارد شرایط تیم پدیده با جدایی چند بازیکن به هم بریزد، اما به فکر من هم بودند که به پیشرفت و شرایط خوب نیاز دارم.

مدافع پرسپولیس درباره رقابت با بازیکنانی همچون فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی و علیرضا ابراهیمی برای حضور در ترکیب اصلی گفت: کارم خیلی سخت است، اما از طرفی برای من حضور در کنار بازیکنی مثل سیدجلال حسینی افتخار است، امیدوارم بتوانم از تجربیاتش استفاده کنم.

نعمتی درباره سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی در مشهد توضیح داد: او صددرصد بهترین مربی ایران است و امیدوارم بار دیگر شاگرد خوبی برای گل‌محمدی باشم و مانند زمان بازی‌ام در پدیده سرباز خوبی برای گل‌محمدی باشم.

نعمتی در خصوص اینکه آیا از بچگی روحیه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته و فکر می‌کرد روزی در چنین جایگاهی قرار گیرد که در یکی از بهترین باشگاه‌های آسیا بازی کند، گفت: اگر اکنون این حرف را بزنم می‌گویند به خاطر حضورش در پرسپولیس می‌گوید، اما واقعاً حس می‌کردم این اتفاق می‌افتد. شاید دیر و زود داشت، اما به هر حال می‌دانستم روزی در پرسپولیس بازی می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع