به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر محمد رضا قنبر طلب شاکی ماهان صدرات از بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر در پیامی در فضای مجازی نوشت به لطف الهی در نیمه شب حکم ماهانه صدرات متوقف گردید. وی در این پیام اعلام کرده است: صدای خانواده ماهان و مردم کشورم که با بی اعتنایی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر محمد رضا قنبر طلب شاکی ماهان صدرات از بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر در پیامی در فضای مجازی نوشت به لطف الهی در نیمه شب حکم ماهانه صدرات متوقف گردید.

وی در این پیام اعلام کرده است: صدای خانواده ماهان و مردم کشورم که با بی اعتنایی به رسانه‌های بیگانه از حجت الاسلام اژه ای درخواست رأفت اسلامی داشتند شنیده شد.

گفتنی است بر اساس اعلام قوه قضائیه؛ متهم ماهان صدرات با جمعی از دوستان خود در خیابان به زعم خود دو فرد موتور سوار را لباس شخصی شناسایی کرده و با لگد موتور را سرنگون و یکی از افراد را با کارد سلاخی مجروح می‌کنند. متهم صدرات با کارد سلاخی باک موتور را سوراخ کرده و موتور را به آتش می‌کشد.

فریادهای متهم صدرات که لباس شخصی زدم لباس شخصی زدم پس از اقدام مجرمانه‌اش در خیابان بلند می‌شود. متهم صدرات در این پرونده دو شاکی خصوصی دارد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر