افسانه جهانی در حاشیه آئین استقبال از شهدای گمنام در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر با بیان اینکه شهدا به‌عنوان ذخایر الهی، نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: ملت ایران همیشه به دشمنان نشان داده‌اند که اعتقادات و صیانت از دین، خط قرمز آنها بوده و تا پای […]

افسانه جهانی در حاشیه آئین استقبال از شهدای گمنام در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر با بیان اینکه شهدا به‌عنوان ذخایر الهی، نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: ملت ایران همیشه به دشمنان نشان داده‌اند که اعتقادات و صیانت از دین، خط قرمز آنها بوده و تا پای جان از اسلام دفاع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دشمن امروزه با بهره‌گیری از حربه‌های گوناگون درصدد نفوذ به همدلی و همبستگی ملت شریف ایران و ایجاد تفرقه در کشور است، افزود: دشمنان بر این باورند که با توطئه‌های واهی توانایی به چالش‌کشیدن کشور و به تبع آن تحت‌الشعاع قراردادن آرمان‌های انقلاب را خواهند داشت اما به طور قطع این جنگ شناختی دشمن بلای جان خودشان خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با اشاره به اختصاص ۱۰ شهید گمنام تازه تفحص‌شده دوران دفاع مقدس به استان اردبیل گفت: نهاد مقدس حوزه علمیه خواهران اردبیل میزبان یکی از این شهدای عزیز است و در محوطه این مجموعه دینی به خاک سپرده خواهد شد.

جهانی بیان کرد: روز یکشنبه چهارم دی‌ماه میزبان برگزاری مراسم شبی با شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء خواهیم بود و در روز سه‌شنبه ۶ دی‌ماه ساعت ۱۱:۰۰ آئین تشییع و خاکسپاری این شهید گرانقدر برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه شام غریبان شهید بزرگوار، ششم دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل حوژه علمیه خواهران اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر