صدیف بدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در شرایطی که دولت سیزدهم آماده تشکیل کابینه و اولویت طرح‌ها برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است، نباید مجلس با ورود به طرح‌هایی همچون حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی به کم رنگ شدن اولویت‌های دیگر دامن بزند. […]

صدیف بدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در شرایطی که دولت سیزدهم آماده تشکیل کابینه و اولویت طرح‌ها برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است، نباید مجلس با ورود به طرح‌هایی همچون حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی به کم رنگ شدن اولویت‌های دیگر دامن بزند.

وی تصریح کرد: مجلس منتظر ارائه کابینه دولت سیزدهم و بررسی وزرا در کمیسیون‌های تخصصی برای رأی اعتماد است و در این شرایط بهتر است تمرکز اصلی بر بررسی کابینه و طرح مسائل اساسی کشور نظیر حل مشکلات معیشتی و کنترل کرونا در این روزگار سخت قرار گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: لزومی نداشت که طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی با اولویت و بر اساس اصل ۸۵ مورد بررسی قرار می‌گرفت که نمایندگان با بررسی این طرح مطابق اصل ۸۵ مخالفت کردند تا در یک روند عادی و در آینده در جلسه علنی عناوین مهم طرح صیانت مورد بررسی قرار گیرد.

بدری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: به هیچ وجه هدف از طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی و تصویب آن ایجاد محدودیت برای فعالان حوزه‌های مختلف فضای مجازی و یا محدودیت اینترنت در کشور نیست بلکه در این طرح مطرح‌کنندگان به دنبال صیانت حقوق همه مردم برای ساماندهی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هستند تا جلوی هرگونه تخلف و تخطی در این حوزه گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی در هفته‌های پیش رو بعد از بررسی و دادن صلاحیت به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم با همکاری دولت تلاش خواهد کرد تا با اولویت اصلی در نیم سال دوم مشکلات اقتصادی مردم را با راهکارهای مناسب برطرف کند که در این زمینه قطعاً پیشنهادات، ارائه طرح‌ها و برنامه‌های مختلف و حمایت مجلس نیز هدف‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

منبع