به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام محمود فاضلی نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار اظهار کرد: دیدارهای اخیر مقام معظم رهبری با بیت حضرت آیت الله مصباح یزدی، اعضای ستاد بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا جزو دیدارهای متفاوت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام محمود فاضلی نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار اظهار کرد: دیدارهای اخیر مقام معظم رهبری با بیت حضرت آیت الله مصباح یزدی، اعضای ستاد بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا جزو دیدارهای متفاوت معظم له و به عنوان چشم انداز مهم فرهنگی و تبیینی در زمان حساس کنونی است.

وی با اشاره به رزمایش موفقیت آمیز “ذولفقار” ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی صد در صدی نیروهای مسلح کشور برای رویارویی با هر گونه تعدی و تجاوز به امنیت سرزمینی خبر داد.

امام جمعه موقت بیله سوار افزود: نیروی هوایی، زمینی و دریایی مسلح جمهوری اسلامی ایران، در هر زمان آماده جانفشانی هستند و هرگونه اقدام علیه منافع و امنیت ایران مقتدر اسلامی پاسخ دندان شکن و پشیمان کننده ای به دنبال خواهد داشت.

فاضلی نیا با تشریح توطئه جدید آمریکا با محوریت جنگ اقتصادی در کشور عراق بیان کرد: برای ایالات متحده آمریکا فرقی نمی‌کند می‌خواهد چه کشوری را با زمینه اقتصادی و مالی فلج کند چرا که هر کشوری که بخواهد جلوی غارتگری و قلدر مآبی آمریکا بایستد آن را به طرق مختلف از جمله با یک بحران ساختگی اقتصادی تضعیف می‌کند.

وی ادامه داد: بر همین اساس باید کشورهای مسلمان منطقه با اتحاد و قرار دادن واحد ارزی مشترک در مبادلات خود، این دسیسه‌ی آمریکایی_صهیونیستی را خنثی کنند.

امام جمعه موقت بیله سوار علاقه و تمایل برخی کشورهای دوست و همسایه به عادی سازی با رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را یادآور شد و بیان کرد: با دستان خودتان گورهای خودتان را کندید چرا که عادی سازی روابط با رژیم جاعل صهیونیستی یعنی مرگ تدریجی تاریخ، مدنیت و حکومت شماست.

فاضلی نیا تصریح کرد: یادمان نرفته که رهبر انقلاب فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و الان تمامی قرائن و شواهد که به اذعان نظریه پردازان خودشان مطرح است، حاکی از آن است که اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد و نابودی اسرائیل نزدیک و حتمی است.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با اقشار مختلف بانوان گفت: حفظ هویت و ارزش زن در جامعه اسلامی امری ضروری است که بیشترین خیر و نیکی در وجود زنان است و این بیانگر این نکته مهم است که هیچ مکتبی به اندازه مکتب اسلام و مذهب شیعه نمی‌تواند جایگاه زن و مادر را در جامعه حفظ نماید.

امام جمعه موقت بیله سوار با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) که به روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، اظهار کرد: مادران و همسران شهدا در زمان حاضر درس ابراهیم نبی را برایمان تداعی می‌کنند و با اشک و خون دل خوردن در فراق عزیزانشان، درخت اسلام را آبیاری می‌کنند.

فاضلی نیا خاطرنشان کرد: ما درس‌های زیادی از مادران و همسران شهدا گرفته ایم که مهم‌ترین آنها درس فداکاری، حیا و حفظ عفت و حجاب آنهاست.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر