سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: نخستین بانوی ورزشکار اردبیلی در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا حضور پیدا کرد که این یک افتخار بزرگ برای ورزش بانوان استان است.

به گزارش ندای شمالغرب اردبیل، بهرام آقاخانی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ورزش استان اردبیل اظهار داشت: نخستین بانوی ورزشکار اردبیلی در بازی‌های  پاراآسیایی جاکارتا حضور پیدا کرد که این یک افتخار بزرگ برای ورزش بانوان استان است و تمام اهتمام و تلاش ما توسعه ورزش در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است.

وی با اشاره به این که تاکنون زیرساخت‌های مهمی برای توسعه ورزش در سطح استان فراهم شده است بیان کرد: تمام این امکانات برای ایجاد فضاهای مفرح و شاد برای جوانان  و توسعه ورزش در بین آنان بوده است که به همین منظور با استعدادیابی و شناسایی نیروهای متخصص و کاردان می‌توان آینده‌ای درخشان را برای ورزش استان انتظار داشت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان این که تاکنون هیچ بانویی از استان اردبیل حضوری در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی نداشته است گفت: زهرا حبیبی توانست این افتخار را کسی کرده و در رشته بسکتبال با ویلچر بانوان در بازی‌های آسیایی حضور پیدا کند.

آقاخانی تصریح کرد: خوشبختانه ۱۲ ورزشکار اردبیلی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حضور دارند که باید مسیر را تا جایی پیش ببریم که اردبیل به جایگاه واقعی خود در عرصه ورزشی دست پیدا کند و شاهد افتخارآفرینی بسیاری از ورزشکاران استان در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.

وی اظهار کرد: در طول تاریخ ورزشکاران اردبیلی در رشته‌های ورزشی مختلف تاریخ ساز شده‌اند که انتظار ما از جوانان این است که انگیزه و رغبت خود را هیچ گاه از دست ندهند و حضور پررنگی در تمامی عرصه‌های ورزشی مورد علاقه خود باشند تا بتوانیم به این شکل شاهد افتخارآفرینی آنان در تمامی حوزه‌ها باشیم.

انتهای پیام/