به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس این فدراسیون امروز سه شنبه در محل سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد. ابتدا بامداد امروز کمیته بدوی فدراسیون فوتبال در صمیمی شبانه و با استناد به اتفاقات اخیر رخ داده در فرایند برگزاری انتخابات فدراسیون و عدم رعایت […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس این فدراسیون امروز سه شنبه در محل سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

ابتدا بامداد امروز کمیته بدوی فدراسیون فوتبال در صمیمی شبانه و با استناد به اتفاقات اخیر رخ داده در فرایند برگزاری انتخابات فدراسیون و عدم رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی فدراسیون، برگزاری مجمع انتخاباتی را منتفی و آن را به زمان دیگری موکول کرد با این حال به فاصله چند ساعت بعد و پیرو برگزاری نشست اضطراری اعضای هیأت رئیسه فدراسیون، مقرر شد که مجمع انتخاباتی طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار شود.

حضور مهدی تاج در محل برگزاری انتخابات

در فاصله نیم ساعت تا آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس رئیس پیشین فدراسیون و یکی از سه کاندیدای امروز در سالن همایش‌های صدا و سیما که محل برگزاری مجمع است، حاضر شده است. همچنین برخی از نمایندگان هیأت‌های استانی هم در محل حضور پیدا کرده اند.

شایعه بازگشت برخی از اعضای مجمع 

تصمیمات شبانه ای که در رابطه با مجمع امروز انتخابات فدراسیون فوتبال گرفته شد باعث سردرگمی برخی از اعضای مجمع شده است. حتی این شایعه ایجاد شده که برخی از اعضای مجمع که برای حضور در انتخابات به تهران سفر کرده بودند با استناد به تصمیمی که در رابطه با لغو آن گرفته شد اقدام به بازگشت کرده اند اما بعد از اطلاع از تغییر تصمیم دوباره، پیگیر اوضاع شده اند. 

حضور نمایندگان AFC در محل مجمع

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال هنوز به صورت رسمی آغاز نشده است اما دو نفر از نمایندگان AFC در سالن محل برگزاری مجمع حاضر شدند.

ادامه دارد….

انتهای پیام/

منبع