حسین مولائی، فرماندار گرمی با حضور در نهاد ریاست جمهوری با دکتر حمید پاداش معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حسین مولائی، فرماندار گرمی با حضور در نهاد ریاست جمهوری با دکتر حمید پاداش معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور دیدار کرد.

مولائی در این دیدار ضمن تشریح مشکلات اقتصادی و زیر بنایی، بیکاری و مهاجرت بی‌رویه، ضعیف بودن زیرساخت‌های این شهرستان در حوزه راه‌های روستایی، شریان‌های اصلی و محورهای مواصلاتی را از جمله دغدغه‌های اهالی و مسولان شهرستان عنوان کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان گرمی همچنین نگرانی خود را از ناپایداری آب شرب در شهرستان گرمی ابراز نموده و در عین حال ضمن توصیف و یادآوری ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان در منطقه داشدیبی _ اوماسلان، برزند و دریاچه سد گیلارلو وهمچنین تاکید بر استفاده از ظرفیت و فرصت‌های مرزی در شکوفایی اقتصادی شهرستان توسط دولتمردان عنوان کرد: این شهرستان نیازمند توجه ویژه نهادهای دولتی استانی و کشوری می‌باشد.

دکتر پاداشی ضمن تقدیر از پیگیری‌های فرماندار در خصوص حل برخی از مشکلات ذکر شده قول مساعد داده و خواستار ارتباط تنگاتنگ فرماندار با معاونت اقتصادی و زیربنایی تا حصول نتیجه در خصوص مذاکرات انجام شده گردید.

انتهای پیام/