به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر، فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) را تبریک گفت و افزود: این ایام مبارک مصادف با روز دختر و آغاز دهه کرامت است که فرصت مناسبی برای تقوا و راز و نیایش با […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر، فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) را تبریک گفت و افزود: این ایام مبارک مصادف با روز دختر و آغاز دهه کرامت است که فرصت مناسبی برای تقوا و راز و نیایش با خداوند متعال است.

وی در ادامه به فرا رسیدن فصل برداشت محصولات کشاورزی در منطقه اشاره نمود و گفت: یکی از واجبات دین مبین اسلام پرداخت زکات است و این زکات در واقع حق و حقوق مستمندان و نیازمندان جامعه می‌باشد.

خطیب جمعه بیله سوار به انتخابات پیش رو اشاره نموده و گفت: دشمن به صورت شبانه روزی در صدد برنامه ریزی تبلیغاتی و رسانه‌ای برای جلوگیری از حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است این در حالی است که مردم با حضور حداکثری خود در جواب دندان شکنی به آنها خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در دنیا الگوی مقاومت و پیشرفت است و دشمن از قدرت منطقه‌ای ایران در هراس است و قدرت یافتن محور مقاومت در منطقه را برای خود بزرگترین تهدید قلمداد می‌نماید.

امام جمعه بیله سوار به مناظره‌های انتخاباتی برگزار شده از رسانه ملی اشاره نمود و گفت: برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات سخنانی بر زبان آوردند که در واقع سخنان دشمنان این نظام بود و به جای دعوت مردم به حضور حداکثری و ارائه برنامه‌های خود جهت حل مشکلات کشور به توهین و بی ادبی پرداختند.

وی به عدم رعایت اخلاق انتخاباتی در برگزاری مناظرات انتخابات ریاست جمهوری از سوی برخی نامزدها اشاره نمود و افزود: برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با به سخره گرفتن و زیر سوال بردن بی ربط و بدون سند و منطق، در صدد تنزل جایگاه روحانیت و حوزه‌های علمیه هستند و به خاطر رأی گرفتن از مردم، با هر حربه‌ای در صدد ایجاد تفرقه و دو قطبی سازی در جامعه هستند.

امام جمعه بیله سوار بیان کرد: همانند انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل، عده‌ای از رجال سیاسی مجدداً شروع به انتشار دو قطبی‌های کاذب و مخدوش کردن چهره‌های انقلابی و ارزشی نظام نموده اند اما حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح و انقلابی دسیسه‌ها و توطئه‌های این افراد را نقش بر آب خواهد نمود و نظام را بیمه خواهد کرد.

وی در پایان ضمن تاکید مجدد بر انتخاب مرکزیت منطقه آزاد تجاری استان گفت: منطقه آزاد تجاری به مرکزیت شهرستان مرزی بیله سوار، آخرین شانس خروج شهرستان بیله سوار از محرومیت خواهد بود و امیدواریم این امر محقق شود.

انتهای پیام/

منبع