به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این مراسم عصر دوشنبه در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های چندین ساله «رضا عبدی» رئیس پیشین پردیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، «حسین محسنی» عهده‌دار این مسئولیت شد. معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در این مراسم اظهار کرد: […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این مراسم عصر دوشنبه در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های چندین ساله «رضا عبدی» رئیس پیشین پردیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، «حسین محسنی» عهده‌دار این مسئولیت شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در این مراسم اظهار کرد: جایگاه دانشگاه فرهنگیان در بین دانشگاه‌های کشور، جایگاه برجسته‌ای است چرا که خروجی این دانشگاه زمینه‌ساز تربیت نسلی شاخص و ارزنده خواهد شد.

رضا قاسمیان تصریح کرد: مسئولیتی که معلمان ما امروز در مسیر تربیت و تعالی نسل آینده دارند، مسئولیتی سنگین و خطیر است که هر ساعت و دقیقه این مسئولیت می‌تواند با خیرات، شایستگی‌ها و نیکی‌ها همراه باشد.

وی گفت: رسالتی که معلمان بر عهده دارند در حقیقت مسئولیت و مأموریت انبیا و اولیای الهی است چرا که در شایسته‌ترین مسند زمینه‌ساز تحول و ایجاد دگرگونی در نسل‌های آینده خواهند شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل افزود: دانشگاه فرهنگیان باید زمینه‌ساز تربیت شایسته‌ترین افراد در مجرای آموزش و پرورش باشد تا در این مأموریت و مسئولیت خطیر زمینه پرورش و تربیت انسان‌های برتر و شایسته فراهم آید.

قاسمیان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان باید به ابزارهای ارزشمندی نیز مجهز و آراسته باشند تا معلمان تربیت‌یافته و فارغ‌التحصیل از این دانشگاه بتوانند با حضور در مدارس خود فرصتی شایسته برای تعالی و تزکیه نفس نسل‌های آینده باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل اضافه کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر اهمیت موضوع تعلیم و تربیت و تزکیه نفس را می‌دانیم و بر این باوریم که آینده این کشور به دست این معلمان شایسته طراحی و معماری خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر