به گزارش اعزامی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا به قطر، سیدحسین حسینی روز شنبه در جمع خبرنگاران در مورد شرایط ملی‌پوشان در آستانه جام جهانی اظهار داشت: قبل از هر چیزی به خانواده‌هایی که عزیزانشان را در اتفاقات اخیر از دست داده‌اند، تسلیت می‌گویم‌ و بدانند ما کنار آنان هستیم. وی افزود: […]

به گزارش اعزامی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا به قطر، سیدحسین حسینی روز شنبه در جمع خبرنگاران در مورد شرایط ملی‌پوشان در آستانه جام جهانی اظهار داشت: قبل از هر چیزی به خانواده‌هایی که عزیزانشان را در اتفاقات اخیر از دست داده‌اند، تسلیت می‌گویم‌ و بدانند ما کنار آنان هستیم.

وی افزود: اولین جام جهانی را تجربه‌ می‌کنم که حس فوق‌العاده ای دارد و امیدوارم همراه شود با صعود به مرحله حذفی. گروه سختی داریم و مهمترین بازی‌ ما دو روز دیگر است که یکدل تلاش می‌کنیم‌ به موفقیت برسیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: همه تلاش این بود که بتوانیم از این گروه سخت صعود کنیم. تیم باتجربه‌ای داریم و جا دارد از سرمربی تشکر کنم که روح جنگندگی را به ما آموخت و امیدوارم حاصل این تلاش‌ها با موفقیت همراه باشد.

حسینی پاسخ به پرسش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا مبنی بر اینکه چقدر امیدوار به حضور در ترکیب است، گفت: جام جهانی قبلی تا دو روز قبل اردو در لیست بودم اما در آخر کنار رفتم. الان خیلی خوشحال به تیم ملی برگشته‌ام‌ و در قطر حضور دارم. وظیفه‌ام فقط تمرین کردن است و نظر مربی محترم است که باشم یا نه. امیدوارم هر فردی در ترکیب باشد باعث شادی مردم شود.

وی در مورد تیم ملی انگلیس عنوان کرد: این تیم یکی از بهترین تیم‌های دنیا است و بهترین لیگ جهان را دارد. می‌دانیم‌ بازی‌ خیلی سختی است و تلاش می‌کنیم‌ در این دیدار موفق شویم.

انتهای پیام/
منبع خبر: ایر نا