به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم فوتبال زوریا لوهانسک شب گذشته در چارچوب هفته هجدهم لیگ اوکراین به مصاف تیم رده دومی دیناموکیف رفت و با نتیجه تساوی ۱ – ۱ به استقبال تعطیلات زمستانی رفت. در این بازی و در شرایطی که تیم زوریا بایک گل از حریف خود عقب بود، اللهیار صیادمنش […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم فوتبال زوریا لوهانسک شب گذشته در چارچوب هفته هجدهم لیگ اوکراین به مصاف تیم رده دومی دیناموکیف رفت و با نتیجه تساوی ۱ – ۱ به استقبال تعطیلات زمستانی رفت.

در این بازی و در شرایطی که تیم زوریا بایک گل از حریف خود عقب بود، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی زوریا در دقیقه ۴۹ گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا زوریا با ۳۶ امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرد.

این مسابقه، آخرین دیداری بود که اللهیار صیادمنش برای زوریا انجام داد. صیادمنش که پاییز سال ۲۰۲۰ به صورت قرضی از فنرباغچه به زوریا آمده بود، بعد از یک فصل و نیم حضور در اوکراین، دوباره باید به ترکیه بازگردد چرا که قرارداد قرضی او در ماه دسامبر به پایان می‌رسد.

«ویکتور اسکریپنیک» سرمربی تیم زوریا در نشست خبری بعد از بازی شب گذشته جدایی مهاجم ایرانی تیمش را تایید کرد و گفت: این کاش این آخرین گل صیادمنش برای زوریا نبود اما طبق قرارداد، او باید به ترکیه بازگردد.

وی در خصوص انتخاب جانشین برای صیادمنش، پاسخ به این سئوال را به روزهای آینده موکول کرد.

سرمربی زوریا در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تمجید از عملکرد سایر بازیکنان زوریا، بار دیگر به توانمندی‌های صیادمنش اشاره کرد و گفت: صیادمنش تکنیک غیر قابل پیش بینی دارد. هیچکس متوجه نمی‌شود او قرار است چه کاری انجام بدهد.

انتهای پیام/

منبع