حجت الاسلام سید سعید میراحدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر اظهار کرد: حساب ۱۰۰ امام (ره) ساختار شفاف و شیشه‌ای دارد و دارای یک مسیر یک طرفه خدمت است که جای هیچ گونه تبانی و سو استفاده‌ای ندارد و در واقع شفاف‌ترین مسیر خدمت رسانی به مسکن محرومین است. […]

حجت الاسلام سید سعید میراحدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر اظهار کرد: حساب ۱۰۰ امام (ره) ساختار شفاف و شیشه‌ای دارد و دارای یک مسیر یک طرفه خدمت است که جای هیچ گونه تبانی و سو استفاده‌ای ندارد و در واقع شفاف‌ترین مسیر خدمت رسانی به مسکن محرومین است.

وی با اشاره به زمان آغاز فعالیت حساب ۱۰۰ در استان افزود: نگاه راهبردی نظام انقلاب اسلامی به مسکن محرومین باعث شد که این اتفاق بزرگ شکل بگیرد تا در دورافتاده‌ترین نقاط کشور هم با حمایت حساب امام ۱۰۰ (ره) بحث ساخت و مقاوم سازی مسکن محرومین رقم بخورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه این طرح با هدف حمایت از محرومین واقعی جامعه در راستای داشتن یک سرپناه مقاوم آغاز به فعالیت کرد، افزود: اصل این حساب بر پایه کمک‌های خداپسندانه مردم غیور است که انتظار کمک بیشتری از مردم داریم تا با آورده بیشتر بتوانیم برای محرومین جامعه خود سرپناهی مناسب تهیه کنیم.

حجت الاسلام میراحدی بیان کرد: با اینکه وضعیت حساب ۱۰۰ امام (ره) نسب به سال‌های گذشته بهتر شده است و کمک به گسترش فرهنگ حمایت از آن جز اولویت‌های اصلی تمامی اعضای خانواده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه باید با فرهنگ سازی حس مشارکت در کمک به حساب ۱۰۰ امام (ره) را ارتقا دهیم، خاطرنشان کرد: نگاه ویژه‌ای به ظرفیت رسانه‌ها نیز در تبیین این امر مهم داریم تا حساب ۱۰۰ امام (ره) را به روزهای اعتلای فرهنگی و تبیینی برسانیم.

حساب ۱۰۰ امام (ره) جز اولین رویدادهای مثبت انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام میر احدی افزود: با دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حساب ۱۰۰ امام (ره) جز اولین رویدادهای مثبت انقلاب اسلامی است و رهبر معظم انقلاب نیز به این امر مهم عنایت ویژه دارند و امیدواریم مردم همیشه در صحنه استان و کشورمان نیز بیش از گذشته در کمک به ساخت مسکن محرومین همت داشته باشند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تجربه حضور در چند دوره بازسازی بعد از وقوع زلزله در شهرستان بم، استان‌های کرمانشاه، لرستان و آذربایجان شرقی را دارد، تصریح کرد: اکنون بازسازی بخش مهمی از شهرستان «خوی» به ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل سپرده شده است و در این روزهای سرد با شرایط سخت اعضا تیم بنیاد مسکن اردبیل به همراه تیم‌های تخصصی بازسازی با پشتیبانی بانک ماشین آلات در حال خدمت رسانی در مناطق زلزله زده «خوی» هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل تاکید کرد: خیرین مسکن ساز به عنوان بازوی غیردولتی حساب ۱۰۰ امام (ره) هستند و در استان اردبیل هم از ظرفیت این خیرین استفاده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام میر احدی با بیان اینکه به برکت این طرح ۳۳۴ واحد مسکن تحویل محرومان شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون پروژه ۶۰ واحدی وحدت، ۸۵ واحد از محل پروژه ۳۰۰ واحدی سینا، پروژه ۷۲ واحدی نیر، پروژه ۶۰ واحدی شهرک گلستان و پروژه ۵۷ واحدی اصلاندوز تحویل مردمان محروم از مسکن شده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر