جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بیش از یک‌هزار دانشجو که موفق به دریافت هر ۳ دز واکسن کرونا شده‌اند، برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در قالب کاروان راهیان نور اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، شکرالله عبدی عصر شنبه در جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور در اردبیل اظهار کرد: بیش از یک‌هزار دانشجو که موفق به دریافت هر ۳ دز واکسن کرونا شده‌اند، برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در قالب کاروان راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: این اعزام‌ها از ۱۵ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۱۲ فروردین سال آینده ادامه پیدا خواهد کرد.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: برای گروه سنی دانش‌آموزی از تاریخ ۷ تا ۱۲ اسفندماه برگزاری کاروان راهیان نور به شکل مجازی و در شبکه شاد خواهد بود تا دانش‌آموزان پایه نهم و یازدهم بتوانند با مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین آموزش‌های رزمی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

عبدی افزود: اعزام دانشجویان نیز به صورت حضوری در کنار گروه‌های محله‌ای از نیمه اسفندماه شروع خواهد شد تا به مدت ۵ روز اردوی راهیان نور برای علاقه‌مندان اجرایی و عملیاتی شود.

وی محل استقرار کاروان استان اردبیل را اردوگاه حبیب‌اللهی در جاده خرمشهر توصیف کرد و ادامه داد: تلاش بر این است تا مرمت این اردوگاه به سرانجام رسیده و شرکت‌کنندگان در فضای مناسب از این فعالیت معنوی بهره ببرند.

عبدی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما امروز نیازمند نشر و ترویج اندیشه پاک شهدا و احیای آرمان‌های برجسته آنها هستیم که در قالب این کاروان‌ها سعی می‌شود یاد و خاطره شهدا و ایثارگران به شایستگی گرامی داشته شود.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از احداث یادمان‌های مختلف برای شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای گمنام در استان اردبیل خبر داد و اضافه کرد: قرار شد تا برای تکمیل این یادمان‌ها منابع مورد نیاز و اعتبارات نیز با مساعدت استانداری اردبیل و سایر مسئولان فراهم آید تا این یادمان‌ها به شکل مناسب اجرایی و عملیاتی شود.

انتهای پیام/