داریوش هوشمند در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با بیان اینکه نرخ آرایشگرانی که برای زیبایی افراد زحمت می کشند بسیار پایین است گفت: این در حالی است که در کشور با شرایط تورمی بسیار بالایی رو به رو هستیم. فعال صنعت حوزه آرایشی بهداشتی اظهار کرد: متاسفانه آموزشگاه های آرایشی ما هم با […]

داریوش هوشمند در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با بیان اینکه نرخ آرایشگرانی که برای زیبایی افراد زحمت می کشند بسیار پایین است گفت: این در حالی است که در کشور با شرایط تورمی بسیار بالایی رو به رو هستیم.

فعال صنعت حوزه آرایشی بهداشتی اظهار کرد: متاسفانه آموزشگاه های آرایشی ما هم با همین مشکلات اقتصادی مواجه هستند و هیچ ارگانی هم مسئولیت در این خصوص قبول نمی کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از آرایشگران از چرخه آرایشگری خارج شده اند گفت: ما با آموزش جوانان در تلاش برای اشتغالزایی هستیم اما شرایط به گونه ای رقم می خورد که جوانان بعد از دو سه ماه آرایشگری کار خود را رها می کنند.

هوشمند با اشاره به اینکه در ایران برخلاف کشورهای اروپایی کمتر به مقوله زیبایی اهمیت داده می شود گفت: این مسئله به ویژه در آقایان بیشتر نمود دارد و این شرایط در نرخ آرایشگری بانوان و آقایان قابل مشاهده است.

فعال صنعت آرایشگری تصریح کرد: در کشور ما برای آرایش عروس مبلغی در حدود ۱۰ _ ۱۲ میلیون تومان در نظر گرفته می شود در حالیکه این رقم برای آقایان از ۲۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان است.

وی اظهار کرد: ما از مسئولان انتظار داریم نسبت به وضعیت آرایشگران رسیدگی کنند چرا که با شرایط فعلی حرفه آرایشگری در حال نابودی است.

انتهای پیام/

منبع