حجت‌الاسلام میر ابراهیم میرعباس‌زاده در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در دهه اول ماه محرم برنامه‌های ویژه در گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد تا ترویج این فریضه واجب الهی را شاهد باشیم. وی تصریح کرد: ما با همکاری دستگاه‌های اجرایی و در قالب ستاد امر […]

حجت‌الاسلام میر ابراهیم میرعباس‌زاده در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در دهه اول ماه محرم برنامه‌های ویژه در گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد تا ترویج این فریضه واجب الهی را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: ما با همکاری دستگاه‌های اجرایی و در قالب ستاد امر به معروف و نهی از منکر سالم‌سازی فضای ادارات را آغاز کردیم تا به ازای ۷۰ دستگاه اجرایی در استان، ۷۰ منکر شکل گرفته از فرآیند اداری حذف شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی ما در همه ابعاد سالم باشند هیچ نگرانی از بابت تولید جرایمی همچون رشوه، فساد اداری، رانت و… را شاهد نخواهیم بود بلکه سلامت دستگاه اداری، اجرایی و نهادهای خدمات‌رسان انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام میرعباس‌زاده مأموریت قرارگاه ۲۱ تیرماه را در ارتقای بحث حجاب و عفاف یادآور شد و افزود: ما این فرآیند را با خودارزیابی دستگاه‌ها شروع کردیم تا به صورت محسوس ارزیابی‌ها و راست‌آزمایی از دستگاه‌های مختلف انجام شده تا گام مؤثر در مسیر حفظ حجاب و عفاف برداشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این حوزه معتقدیم که حجاب و عفاف اولویت نیست بلکه فوریتی است که همه باید به این موضوع بها داده و با فوریت نواقص و نارسایی‌های آن را برطرف کنیم.

حجت‌الاسلام میرعباس‌زاده جریان‌سازی قوم یهود و طرفداران آن را به عنوان لجبازترین قوم در تخریب آثار اسلامی به ویژه حجاب و عفاف یادآور شد و اضافه کرد: حجاب به عنوان پوشش در جامعه مطرح است اما کانال‌ها، سایت‌ها و شبکه‌های معاند نظام اسلامی سعی می‌کنند تا در این زمینه به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا ملت ایران را منحرف از مسیر حفظ عفاف و حجاب نشان بدهند.

وی بیان کرد: ما نمی‌توانیم با قوه اجبار، قهریه و یا تهدید و ارعاب در این بخش وارد شویم و بنده با حجاب اجباری مخالفم چرا که معتقدم امروز بی‌حجابی اجباری است و باید با راهکارهای درست جوانان و گروه‌های مختلف را ترغیب به حفظ عفت و حجاب کرد.

حجت‌الاسلام میرعباس‌زاده در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ۳۲ دستگاه در این حوزه اعتبار می‌گیرند که وظیفه برخی از آنها تولید محتوا و برخی دیگر نظارت و بیان عملکرد صحیح است که شایسته است هنرمندان و رسانه‌ها نیز در انجام مأموریت خود شایسته عمل کنند.

وی ورود سینمای هالیورد را به این حوزه نوعی بی‌ناموسی توصیف کرد و گفت: حجاب اجباری غلط است چرا که پوشش لازمه انسان است و حتی ورود به واتیکان با حفظ حجاب و آراستگی امکان‌پذیر است و همه ادیان به این امر تاکید دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل افزود: ما باید در گام اول و در ادارات اصلاح‌گری را در این حوزه آغاز کنیم و در گام‌های بعدی بتوانیم نسل آینده را ترغیب و تشویق به حفظ پوشش غیرتمندانه و عزتمندانه کنیم.

انتهای پیام/

منبع