مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به حاکمیت جریانات بارشی و ابرناکی هوا به همراه کاهش محسوس دما در استان پیش بینی می‌شود در برخی نقاط شاهد بارش‌های پراکنده باشیم.

سیاوش محمدی در جمع خبرنگاران، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهند طی امروز هوای ابری، مه آلود و سرد در سطح استان همچنان حاکم خواهد بود.

وی افزود: با توجه به حاکمیت جریانات بارشی و ابرناکی هوا به همراه کاهش محسوس دما در استان پیش بینی می‌شود در برخی نقاط شاهد بارش‌های پراکنده باشیم.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از خروج این سامانه بارشی از استان از روز پنج شنبه خبر داد و گفت: با گذر این سامانه از روز پنجشنبه (۲۸ بهمن)، به تدریج از میزان ابرها کاسته خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه اواخر هفته شاهد افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در استان خواهیم بود بیان کرد: روز جمعه با وزش بادهای جنوبی، دمای هوا در طول روز افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در عصر شنبه هفته آینده با ورود یک سامانه بارشی جدید به منطقه، در مناطقی از استان بارش پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه سردترین منطقه ثبت شده در شبانه روز گذشته با دمای ۵ درجه سانتی گراد زیر صفر در شهرستان سرعین به ثبت رسیده است گفت: گرم‌ترین نقطه در استان نیز در شهرستان بیله سوار با دمای ۴ درجه سانتی گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/