حجت‌الاسلام حمید بهاری در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به افزایش کمک‌های مومنانه و فعالیت‌های عام المنفعه در شهرستان گرمی اشاره و اظهار کرد: در ایام فاطمیه بنا به رسم دیرینه در راستای کمک به مستمندان، مهندس مهدی اسمی زاده از جوانان پرتلاش، خیر و نیکوکار شهرستان گرمی با ترغیب اداره تبلیغات […]

حجت‌الاسلام حمید بهاری در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به افزایش کمک‌های مومنانه و فعالیت‌های عام المنفعه در شهرستان گرمی اشاره و اظهار کرد: در ایام فاطمیه بنا به رسم دیرینه در راستای کمک به مستمندان، مهندس مهدی اسمی زاده از جوانان پرتلاش، خیر و نیکوکار شهرستان گرمی با ترغیب اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد، تعمیر و تجهیز مساجد، اماکن مذهبی، تقویت مراکز نیکوکاری، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی هیئت‌های مذهبی و توانمند سازی مداحان اهدا کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی تصریح کرد: گره گشایی از کار مردم، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد. حتی در روایات، دستگیری از دیگران و گره گشودن از مردم، نسبت به برخی اعمال عبادی نظیر حج یا عمره مستحب، از ثواب والاتری برخوردار است.

حجت‌الاسلام بهاری خاطر نشان کرد: گاهی خدا می‌خواهد با دست ما دست دیگر بندگانش را بگیرد وقتی دستی را به یاری می‌گیریم، بدانیم که دست دیگر ما در دست خداست. لذا می‌طلبد گره‏‌گشایی و رفع نیاز از نیازمندان و برادران دینی، به ارزش و فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه آقای مهندس اسمی زاده در مهرواره مواسات و همدلی نیز نفر اول شهرستان گرمی انتخاب شده بود، بیان داشت: این خیر با نیت خداپسندانه و احساس مسئولیت برخاسته از شور و شعور انقلابی و لبیک گویی به فرمایش مقام معظم رهبری، علاوه بر مساعدت مالی، کمک‌های غیر نقدی مانند تأمین جهیزیه، کالاهای ضروری، چند ۱۰ دستگاه تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت، بیش از چند ۱۰ رأس احشام سبک و سنگین در مناسب‌های مختلف ملی و مذهبی ذبح و بین خانواده‌های کم درآمد به وسیله گروه ره‌ای جهادی توزیع کرده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی گرمی تاکید کرد: وجود خیرین در هر منطقه‌ای می‌تواند به‌عنوان یک غنیمت و نعمت است که خوشبختانه شهرستان گرمی از خیرین زیادی برخوردار است که باید در توسعه همه جانبه شهرستان مشارکت آنان گسترش یابد.

انتهای پیام/

منبع