رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل از وقوع یک فقره سانحه رانندگی با یک فوتی و چهار مصدوم در جاده اردبیل به طرف آبی بیگلو خبر داد.

به گزارش آذرمغان، مجید محمد غریبانی از وقوع یک فقره تصادف در جاده اردبیل به سمت آبی بیگلوی نمین خبر داد و اظهار کرد: در این سانحه که عصر چهارشنبه در جاده اردبیل به سمت آبی بیگلو رخ داد متأسفانه یک نفر از سرنشینان در دم جان باخته و چهار سرنشین دیگر نیز با مصدومیت نسبی راهی بیمارستان شدند.

وی با اشاره به جزئیات این حادثه رانندگی گفت: این سانحه بر اثر برخورد دو دستگاه سواری پراید و پژو حوالی ساعت ۱۸ امروز به وقوع پیوست.

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان از حضور به موقع نیروهای امدادی و درمانی در محل حادثه خبر داد و گفت: بلافاصله دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند که پس از حمل چهار مصدوم، حادثه‌دیدگان این سانحه را به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل کردند.

غریبانی حال عمومی مصدومان را خوب عنوان و تصریح کرد: حال عمومی مصدومان خوب گزارش شده است که در صورت هرگونه پیشامد در وضعیت سلامت این افراد مراتب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بنابر اظهار مسئولان راهنمایی و رانندگی علت این حادثه در حال‌حاضر نامشخص و در دست بررسی است.

انتهای پیام/