به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در این آئین که بعد از ظهر سه‌شنبه با حضور فرمانده کل نیروی انتظامی، مسئولان استانی و کشوری در اردبیل برگزار شد، «جواد تقوی» به عنوان رئیس پلیس استان اردبیل معرفی شده و از زحمات «سردار هوشنگ حسینی» قدردانی شد. در این مراسم فرمانده کل نیروی انتظامی، استان اردبیل […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در این آئین که بعد از ظهر سه‌شنبه با حضور فرمانده کل نیروی انتظامی، مسئولان استانی و کشوری در اردبیل برگزار شد، «جواد تقوی» به عنوان رئیس پلیس استان اردبیل معرفی شده و از زحمات «سردار هوشنگ حسینی» قدردانی شد.

در این مراسم فرمانده کل نیروی انتظامی، استان اردبیل را از استان‌های امن کشور با مؤلفه‌های ارزشی و ولایتمداری معرفی کرد و گفت: نیروی انتظامی با تکیه بر مشارکت مردم و حضور آحاد جامعه وظیفه خود را در تأمین امنیت انجام می‌دهد.

سردار حسین اشتری مأموریت نیروی انتظامی را در تأمین نظم و امنیت خطیر و بسیار فراگیر خواند و اظهار کرد: همکاران ما در همه مناطق کشور سعی می‌کنند تا در حفظ نظم و امنیت با مصادیق قانون‌شکنی و متعرضان به حقوق مردم برخورد کرده و تأمین امنیت مردم را به عنوان خط قرمز مد نظر قرار دهند.

وی تصریح کرد: پلیس به عنوان یک سازمان فراگیر و مردمی در تلاش است تا به عنوان سرباز خط ولایت از حدود و ثغور این کشور صیانت کرده و به مجاهدت‌ها و حضور آگاهانه در سنگر دفاع از انقلاب افتخار می‌کند.

فرمانده کل نیروی انتظامی افزود: شاخص‌های امنیت در کشور ما بسیار بالاست و ما باید قدر این امنیت را بدانیم و همواره به تقویت و توسعه آن به عنوان یک راهبرد اصلی بیندیشیم.

انتهای پیام/

منبع