فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امروز جهاد تبیین برای برجسته کردن پیشرفت‌های کشور در جامعه واجب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل بعد از ظهر یکشنبه در دوره توانمندسازی خواهران بسیجی که توسط بسیج جامعه زنان برگزار شده بود، اظهار کرد: ملت با بصیرت ایران با تأسی از فرهنگ عاشورا، اهل بیت، دوران هشت سال دفاع مقدس و با پشتیبانی از ولایت فقیه مقابل توطئه چینی و فتنه انگیزی رسانه های دروغین مقابله کردند و آتش فتنه را خاموش کردند.

وی با اشاره به سخنان حکیمانه امام راحل (ره) مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند گفت: توطئه‌های دروغین دشمنان دیگر اثر ندارد و امروز آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و رژیم آل صعود در مقابل مقاومت ملت‌های مسلمان و ملت با ایمان و با بصیرت ایران شکست خورده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: دفاع همچنان باقی است، چرا که جنگ علیه مردم ایران، انقلاب و نظام اسلامی هنوز تمام نشده و ادامه دارد و امروز شیوه و نوع جنگ تغییر یافته و به جای توپ و تانک و گلوله، دشمن از طریق شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ها این جنگ نابرابر را آغاز کرده است.

سردار محمدی اصل ادامه داد: امروز مدعیان دروغین حامی زنان و کودکان و مدافعان حقوق بشر کجا هستند؟ کجایند ببینند مظلومیت شهدای شاهچراغ و آرتین عزیز را که نماد مظلومیت ملت ایران است؟ امروز همه ما و کودکان کشورمان با آرتین همدرد هستیم و منتقم خون شهدا خواهیم بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه جایگاه زنان در جامعه بسیار والا است و نقش پررنگی در تحکیم و انسجام خانواده ایفا می کنند، اظهار کرد: طبق فرامین مقام معظم رهبری، زنان نقش مربی را در خانواده برعهده دارند، تفکرشان بر تفکر مردان جامعه نیز موثر بوده و اصلاح آنان به اصلاح مردان و در نتیجه اصلاح جامعه منجر می‌شود.

وی ادامه داد: زنان در تمامی عرصه‌ها چه دوران انقلاب با تحمل شکنجه‌ها و زندان و اسارت، چه دوران هشت سال دفاع مقدس و چه بحران‌های پس از آن هوشمندانه حضور داشتند و اکنون در عرصه‌های اجتماعی نیز به زیباترین شکل ممکن خوش می‌درخشند.

یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: یکی از اصلی ترین مطالبات شهدا از مردم حفظ حجاب بود و در همه وصایای شهدای والامقام این توصیه را مشاهده می‌کنیم.

محمدی اصل گفت: تاکید دین مبین اسلام به فرهنگ عفاف و حجاب باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم روابط اجتماعی متناسب با ارزش‌های اسلامی را در جامعه پایه ریزی کنیم.

وی پیشرفت‌های روز افزون کشور را یادآور شد و افزود: امروز جهاد تبیین برای برجسته کردن پیشرفت های کشور در جامعه واجب است.

سردار محمدی اصل تصریح کرد: سپاه و بسیج در همه شرایط در مقابل فتنه‌گران، بابصیرت ایستادگی کرده و بی‌شک اقتدار پایگاه‌های بسیج دشمنان را ناراحت و عصبانی کرده است.

انتهای پیام/