الله شکر عبدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با شروع پیک پنجم کرونا که همراه با نگرانی برای خانواده‌ها و گروه‌های مختلف بوده، سپاه حضرت عباس (ع) استان نیز با محوریت پایگاه‌های محله‌ای فعالیت خود را در سه بخش بیماریابی، قرنطینه خانگی و حمایت‌های معیشتی و بهداشتی آغاز کرده تا بتواند […]

الله شکر عبدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با شروع پیک پنجم کرونا که همراه با نگرانی برای خانواده‌ها و گروه‌های مختلف بوده، سپاه حضرت عباس (ع) استان نیز با محوریت پایگاه‌های محله‌ای فعالیت خود را در سه بخش بیماریابی، قرنطینه خانگی و حمایت‌های معیشتی و بهداشتی آغاز کرده تا بتواند با شناسایی کانون‌های پرخطر انتشار ویروس کرونا، در مهار این بیماری در موج پنجم عملکردی مثبت داشته باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت بحرانی را در کرونا در سطح استان شاهد هستیم به گونه‌ای که بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی ۸۷۷ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری و بیش از یک‌هزار و ۵۹ بیمار نیز به شکل موقت و سرپایی خدمات دارویی ضد ویروس کرونا دریافت می‌کنند.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: از امروز و با فعالیت جهادگران قرارگاه حافظان سلامت و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی سعی بر این است تا جلوی شیوع این ویروس خطرناک گرفته شده و به نوعی به ارتقا سلامت مردم کمک کنیم.

عبدی افزود: این طرح به صورت محله‌محور و با انجام مأموریت توسط بسیجیان دلاور به انجام خواهد رسید تا در مدت ۱۰ روز بتوان به فروکش کردن شرایط سخت کرونایی در استان کمک کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با تأمین نیازمندی خانواده‌ها به ویژه افراد مبتلا و قرنطینه در منزل سعی بر تأمین و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی آنهاست تا شرایطی مناسب برای کنترل بیماری در موج پنجم به وجود آید.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: بهداری سپاه و بسیج در طرح واکسیناسیون نیز به شکل عملیاتی ورود پیدا کرده تا کمک کار نیروهای بهداشت و درمان باشد تا وضعیت مناسب‌تری را در جلوگیری از انتشار ویروس دلتا در سطح استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

منبع