امام جمعه گرمی گفت: انتظار می‌رود مسئولین در شناسایی افراد نیازمند و آسیب‌پذیر و جمع‌آوری کمک خیرین تلاش کنند.

به گزارش آذرمغان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر یداله صفری، امام جمعه گرمی در نشست رزمایش کمک مومنانه این شهرستان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله اجتماعی، افراد زیادی بیکار و به آمار نیازمندان شهرستان افزوده شده است و انتظار می‌رود مسئولین در شناسایی افراد نیازمند و آسیب‌پذیر و جمع‌آوری کمک خیرین تلاش کنند.

وی افزود: تامین تمامی مایحتاج‌ نیازمندان امکان‌پذیر نیست؛ اما باید تمام توان خود را در راستای تامین نیازهای اولیه و پروری مردم تلاش کنیم.

سرهنگ طاهر رحیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی نیز در این نشست با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه در گرمی وارد فاز عملیاتی می‌شود؛ گفت: منویات و ارشادات دلسوزانه و پدرانه مقام معظم رهبری همواره چراغ راه ما خواهد بود و با تمام توان فرامین معظم له را به منصه ظهور خواهیم گذاشت.

وی افزود: خدمت به نیازمندان و مردم بزرگترین افتخار است که خدواند متعال در حال حاضر بر ذمه من و شما گذاشته است؛ که باید از این فرصت بنحو احسن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات مسئولین در طرح کمک مومنانه به صورت جهادی است؛ خاطرنشان کرد: در این رزمایش اقدامات گسترده‌ای با همکاری و محوریت امام جمعه، فرماندار و دیگر موسسات مذهبی فرهنگی برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر، افرادی که مشاغل آنها در اثر شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شدند؛ انجام می‌شود.

علی بهشتی، فرماندار شهرستان گرمی نیز در این جلسه با بیان اینکه مسئولین باید زندگی خود را به زندگی نیازمندان شبیه‌سازی کنند؛ گفت: همه باید اقدامات و کمک‌های خود را به‌صورت چراغ خاموش انجام دهند؛ تا موجب خجالت و آزرده خاطر افراد کم در آمد نشوند.

انتهای پیام/