صفر توحیدی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در استان اردبیل و از آغاز ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع سبد معیشتی و غذای گرم در بین نیازمندان آغاز شده و در نیمه ماه مبارک رمضان به مناسبت میلاد کریم اهل بیت این فعالیت‌ها به شکل گسترده در حال انجام است. […]

صفر توحیدی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در استان اردبیل و از آغاز ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع سبد معیشتی و غذای گرم در بین نیازمندان آغاز شده و در نیمه ماه مبارک رمضان به مناسبت میلاد کریم اهل بیت این فعالیت‌ها به شکل گسترده در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در اکثر محلات و مناطق محروم استان سفره‌های احسان باز شده و گروه‌های مختلف جامعه به ویژه نیازمندان بر سر این سفره‌ها نشسته و افطار کردند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: توزیع غذای گرم حداقل در یک نوبت در بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در این ایام انجام می‌شود تا آنها نیز بتوانند به مبارکی ماه رمضان از سفره احسان استفاده کنند.

توحیدی افزود: در این ایام و در گرامیداشت هفته اکرام خیرین و نیکوکاران طرح محسنین در حال اجراست که حامی‌یابی نیز در این بخش جز اولویت‌های اصلی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۵ هزار حامی بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ یتیم و پنج هزار دانش‌آموز را تحت پوشش حمایت‌های مادی و معنوی خود قرار دادند، خاطرنشان کرد: حامی‌یابی در قالب طرح محسنین در ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

توحیدی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در سال گذشته در مجموع ۲۹ میلیارد تومان کمک خیرین را به کمیته امداد شاهد بودیم که پیش‌بینی می‌کنیم امسال این رقم افزایش پیدا کند.

وی استان اردبیل را از استان‌های پیشرو در جذب خیرین و فعالیت‌های برتر و ممتاز آنها اعلام کرد و ادامه داد: سال گذشته در ماه مبارک رمضان کمیته امداد با همراهی خیرین نسبت به جمع‌آوری ۱۱ میلیارد تومان منابع کمک کرد تا دستگیر فقرا و گروه‌های آسیب‌پذیر باشیم.

توحیدی اظهار کرد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم این رقم کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان به ۱۴ میلیارد تومان افزایش یابد و هموطنان می‌توانند با کد دستوری #۰۴۵*۸۷۷۷* احسانات و کمک‌های خود را واریز کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل ۴۲ هزار خانوار در قالب ۸۸ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند که مستمری دریافت می‌کنند.

وی گفت: امسال با افزایش ۲۰ درصدی پرداختی مستمری مددجویان کمیته امداد انجام می‌شود و انتظار می‌رود امروز این مستمری به حساب مددجویان کمیته امداد پرداخت شود.

انتهای پیام/

منبع