رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی گفت: جلوگیری از تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز از خطوط قرمز راهداری است.

صدیف فرمان در بازدید از محور رضی – گرمی با بیان اینکه جلوگیری از تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز از خطوط قرمز راهداری و تاکید مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل است تصریح کرد: در ۵ ماهه نخست سال با دستور قضایی ۱۱ مورد کارگاه تعطیل و ۱۵ مورد مجوز ساخت و ساز نیز صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه افزایش ایمنی جاده ها از اولویت های کاری راهداران است افزود: با فعالیت نامحسوس گشت راهداری ۱۶ عدد تابلوی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی شهرستان گرمی برچیده شده و ۱۰۵ متر از سرعت کاهها نیز رنگ آمیزی شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی در جهت رفع نیاز رانندگان وحمایت از آنها برای خدمات رسانی بهتر به مردم توزیع ۸۶۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه ای بین رانندگان این شهرستان را یادآورشد و گفت: جهت دید بهتر رانندگان در جاده اطراف تمامی تابلوها توسط راهداران زحمتکش این شهرستان علف زنی شده است.
وی رنگ آمیزی ۵۰ عدد از گاردبلوک ها، شستشوی مستمر علائم ،نصب ۱۲ عدد چراغ روشنایی و ۳۵۰ عدد علایم هشداری را از اقدامات مهم راهداران این شهرستان در ۵ ماهه امسال برشمرد.