به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان اعلام کرد که تصمیم دارد با میانجیگری ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، مذاکرات صلح با «الهام علی اف» رئیس جمهور آذربایجان را پیش ببرد. شبکه خبری المیادین پنجشنبه شب گزارش داد که نخست وزیر ایروان گفت: «ما پیشنهادی از طرف […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان اعلام کرد که تصمیم دارد با میانجیگری ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، مذاکرات صلح با «الهام علی اف» رئیس جمهور آذربایجان را پیش ببرد.

شبکه خبری المیادین پنجشنبه شب گزارش داد که نخست وزیر ایروان گفت: «ما پیشنهادی از طرف روسیه برای برگزاری یک نشست سه جانبه با میانجیگری رئیس جمهور روسیه در ۲۵ می (۴ خرداد) دریافت کردیم. ما این پیشنهاد را پذیرفتیم.»

به تازگی، آرمن گریگوریان، دبیر شورای امنیت ارمنستان تأیید کرده است که مذاکرات صلح قرار است به زودی آغاز شود. علاوه بر این، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، پیشرفت ملموسی را که هر دو کشور در جهت دستیابی به یک توافق صلح طولانی مدت انجام داده‌اند، تصدیق کرده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر