پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر – گروه استان‌ها: داستان سریالی مسمومیت دانش آموزان در استان‌های مختلف چند روزی است که در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود. پیش از ظهر امروز چهارشنبه در یکی از مدارس آموزش و پرورش شهر کرمانشاه خبر مسمومیت تعدادی از دانش آموزان این مدرسه گزارش شد؛ که […]

پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر – گروه استان‌ها: داستان سریالی مسمومیت دانش آموزان در استان‌های مختلف چند روزی است که در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود.

پیش از ظهر امروز چهارشنبه در یکی از مدارس آموزش و پرورش شهر کرمانشاه خبر مسمومیت تعدادی از دانش آموزان این مدرسه گزارش شد؛ که به گفته شاهدان عینی حاضر در محل پس از حضور تیم‌های اورژانس برخی از دانش آموزان به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه منتقل شدند.

به گفته شاهدان عینی و دانش آموزان دبستان شهید «سپهر مصباح» به هنگام زنگ تفریح و خروج دانش آموزان از کلاس‌های درس در راهرو مدرسه که محل تردد دانش آموزان بوده است بوی تندی به مشام رسید.

به گفته این شاهدان بوی تند گاز نامعلوم پخش شده در مدرسه بلافاصله حال برخی از دانش آموزان را بد می‌کند. سوزش چشم و گلو، اشک چشم و سرفه از عوارض استنشاق این گاز بوده است.

مسئولین این مدرسه فوراً با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و مورد را گزارش می‌کنند و تا رسیدن اورژانس دانش آموزان را به داخل فضای باز حیاط مدرسه هدایت می‌کنند.

اورژانس در کمترین زمان ممکن به مدرسه می‌رسد؛ حال عمومی برخی از دانش آموزان بر اثر استنشاق این گاز نامعلوم نامناسب گزارش می‌شود و در این خصوص دانش آموزان مسموم این مدرسه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل می‌شوند.

پس از انتقال مسمومین به بیمارستان، با خانواده‌های آنان از طرف مدرسه تماس گرفته می‌شود و به آنها خبر می‌دهند که به بیمارستان مراجعه کنند.

برخی از دانش آموزان به صورت سرپایی درمان و ترخیص می‌شوند، اما برخی از دانش آموزان این مدرسه ابتدایی دخترانه در بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه بستری و در حال دریافت خدمات هستند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر