به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، نادر تقی‌زاده بعد از ظهر دوشنبه در دیدار صمیمی با فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با بیان اینکه اردبیل قطب کشاورزی کشور است، اظهار کرد: زیرساخت‌های کشاورزی استان اردبیل با هدف توسعه بخش کشاورزی فراهم شود. وی بیان کرد: به دلیل تولید بیش از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، نادر تقی‌زاده بعد از ظهر دوشنبه در دیدار صمیمی با فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با بیان اینکه اردبیل قطب کشاورزی کشور است، اظهار کرد: زیرساخت‌های کشاورزی استان اردبیل با هدف توسعه بخش کشاورزی فراهم شود.

وی بیان کرد: به دلیل تولید بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی ضرورت دارد که در صورت ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این حوزه شاهد رونق بخش کشاورزی و افزایش اشتغال در استان خواهیم بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: سیاست و رویکرد جهاد کشاورزی تأمین امنیت غذایی با اتکاء به توانایی کشاورزان سخت کوش است که در این مهم در سایه فعالیت‌های جهادی محقق می‌شود.

تقی‌زاده خاطر نشان کرد: از تمامی ظرفیت‌های بخش خصوصی و شرکت‌های تعاونی و دانش بنیان برای ارتقای بهره‌وری استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان با بیان اینکه سپاه و جهاد کشاورزی ۲ بال قدرتمند نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: در اوایل انقلاب جهاد سازندگی در قالب چندین وزارتخانه عمل می‌کرد که احداث سدهای معیشتی، آبرسانی به روستاها، بهداشت عمومی و راه سازی و خدمات محرومیت‌زدایی از جمله اقدامات آن زمان این نهاد انقلابی بود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر