به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام شامل رحیم پور پیش از ظهر شنبه در دیدار با رئیس کمیته امداد امام (ره) نمین با اشاره به رسالت مهم تبلیغات اسلامی مبنی بر ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه در راستای خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: نهادهای انقلابی از جمله کمیته امداد امام (ره) و سازمان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام شامل رحیم پور پیش از ظهر شنبه در دیدار با رئیس کمیته امداد امام (ره) نمین با اشاره به رسالت مهم تبلیغات اسلامی مبنی بر ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه در راستای خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: نهادهای انقلابی از جمله کمیته امداد امام (ره) و سازمان تبلیغات اسلامی که با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بنا شده اند باید برای خدمت بیشتر به مردم و فقرزدایی، از فرصت‌های موجود به نحو احسن استفاده کنند.

وی از فعالیت ۱۰ روحانی در امر ترویج فرهنگ زکات در این شهرستان خبر داد و گفت: تعامل و همکاری بین ادارات فرهنگی و نهادهای انقلابی، عامل مؤثر در پیشبرد اهداف مؤثر است که در این راستا اداره تبلیغات اسلامی نمین با اعزام ۱۰ نفر از روحانیون به مناطق مختلف با هدف برگزاری جلسات تبلیغی به ترویج فرهنگ زکات می‌پردازد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نمین تاکید کرد: اگر مردم خمس و زکات مال خود را پرداخت کنند امروز شاهد فاصله طبقانی بین فقیر و غنی نخواهیم بود و آسیب‌های اجتماعی ایجاد نمی‌شود.

حجت الاسلام رحیم پور با بیان اینکه پرداخت زکات برای رفع فقر و محرومیت زدایی در شهرستان نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: چنانچه مشکلات مناطق محروم و دور دست اطلاع‌رسانی شوند می‌توان از وجوهات حاصل از زکات در مناطق محروم و دور دست اقدامات بهداشتی، خدماتی انجام شود.

جامعه مبلغان دینی در ترویج فرهنگ زکات کوشا باشند

حمید اکبریان، رئیس کمیته امداد امام (ره) نمین در ادامه این دیدار با بیان اینکه رسالت اصلی کمیته‌ی امداد توانمندی خانواده‌ها و رسیدن به مرحله‌ی خوداتکایی است، افزود: ایجاد فرصت‌های شغلی و اشتغال خانواده‌ها و فرزندان آنان فرایند مناسبی برای خودکفایی خانواده‌ها است.

وی با تقدیر از همکاری شایسته تبلیغات اسلامی در ارتباط مؤثر با گروه‌های هدف در امر زکات، گفت: روحانیون با ارشاد و تبلیغ گسترده کمک شایانی در ترغیب کشاورزان به پرداخت زکات و در راستای آن کمک به نیازمندان و مردم مناطق محروم کرده اند.

انتهای پیام/

منبع