حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، ضمن تبریک نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) اظهار کرد: بر اساس تعالیم اسلامی یکی از وظایف مهم هر مسلمان، انتظار ظهور حضرت قائم (عج) است. وی گفت: انتظار تحقق وعده الهی بر حاکمیت صالحان و تشکیل دولت اهل بیت رسول خدا […]

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، ضمن تبریک نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) اظهار کرد: بر اساس تعالیم اسلامی یکی از وظایف مهم هر مسلمان، انتظار ظهور حضرت قائم (عج) است.

وی گفت: انتظار تحقق وعده الهی بر حاکمیت صالحان و تشکیل دولت اهل بیت رسول خدا (ص) در جوامع اسلامی جریان داشته و مسلمانان برای رسیدن به آرمان واقعی همواره در تلاشند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده تصریح کرد: منتظران واقعی با پیروی از فرامین معصومین علیه السلام و با درک درست از بازگشت عدالت راستین می‌توانند در رفع مشکلات و مبارزه با استکبار موفق عمل کنند.

ولایت حضرت ولیعصر (عج) را رکن دین اسلام و چراغ راه مسلمین عنوان کرد و افزود: ولایت امام زمان (عج) به عنوان سرپرستی و حاکمیت آن امام بزرگوار بر افراد جامعه است و این ولایت، رکن دین و راهنمای انسان مسلمان در همه ابعاد دین است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان ادامه داد: برای منتظران زمان غیبت همین پاداش بس که نام آنها در زمره یاران امام عصر (عج)، و از جمله کسانی ثبت‏ شود که آن حضرت را به هنگام ظهور همراهی می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به دوران غیبت امام عصر (عج) تصریح کرد: در هیچ دوره‌ای پیوند امام با مردم گسسته نشده است. امروز که در دوران غیبت کبرای آن حضرت قرار گرفته‌ایم و دوران نیابت عامه است، مقام معظم رهبری، به‌عنوان فقیهی وارسته، حکیم، دانای دین، آگاه به مسائل سیاسی، دوراندیش، بصیر، شجاع، متقی و دارای همه شرایط فقاهت و رهبری، در رأس جامعه اسلامی قرار گرفته و اطاعت از ایشان واجب و ضامن استحکام و دوام حکومت اسلامی است.

انتهای پیام/

منبع