پیشکسوت آبی پوشان با تاکید بر مهم بودن حضور در جام جهانی برای هر فوتبالیستی تاکید کرد: ملی پوشان و ستاره‌های استقلال که از لیست تیم ملی خط خوردند مایوس نشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اکبر کارگرجم ملی پوش سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال ابتدا به شرایط حضور تیم ملی در جام جهانی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این مدت برخی از رسانه‌ها سطح توقع را از تیم ملی بالا برده‌اند که این درست نیست. همه ما ایرانی‌ها دوست داریم تیم‌مان از گروه مقدماتی صعود کند و باید برای خودمان شانس در نظر بگیریم و برای بالا بردن این شانس تلاش بیشتری کنیم، اما اینکه از الان یکسری‌ها عنوان کنند تیم حتماً صعود می‌کند، در نهایت به ضرر تیم ملی و فوتبال ما تمام می‌شود.

ملی پوش سابق کشورمان تاکید کرد: ما تیم خیلی خوبی داریم که در این تیم هم بازیکنان توانمندی حضور دارند و هم یک کادر فنی کاملاً باتجربه. در ادوار اخیر جام جهانی به دفعات حضور پیدا کردیم و حالا از تجربه نسبتاً خوبی برای به میدان رفتن در این آوردگاه برخورداریم و این هم به تیم ما کمک می‌کند. فوتبال ما حالا آنقدر تجربه حضور در جام جهانی را دارد که از مقابله با تیم‌های بزرگ در این میدان واهمه نداشته باشند. با همه این وجود صعود از گروه ما بسیار سخت است، اما ممکن است این کار سخت انجام شود.

پیشکسوت فوتبال و باشگاه استقلال با اشاره به خط خوردن برخی از ستاره‌های استقلال از لیست تیم ملی گفت: روی سخنم با آن بچه هاییست که شایستگی‌های بالایی دارند اما به هر دلیلی از لیست نهایی حضور در جام جهانی باز می‌مانند. این نهایت آرزوی هر فوتبالیستی در هر کجای دنیاست که در جام جهانی بازی کند. اما ظرفیت تیم‌ها محدود و سلیقه مربیان هم در اعزام بازیکن بی تاثیر نیست. بازیکنانی مثل محبی، حردانی، مهدی پور و حتی قایدی که شایستگی‌های بالایی دارند و حالا به هر دلیلی از این تورنمنت بزرگ جا مانده‌اند نه تنها نباید مایوس و ناامید باشند، بلکه باید این موضوع به آنها انگیزه‌های مضاعفی بدهد تا بر تلاش خود اضافه کنند و در آینده نزدیک حق خود را از تیم ملی بگیرند.

وی افزود: می‌دانم تک تک این بازیکنان شرایط ویژه‌ای داشته و از قابلیت‌های خیلی بالایی بهره می‌برند و درهای تیم ملی بعد از جام جهانی برای آنها باز خواهد شد. آنها می‌توانند ستاره‌های تیم ملی در جام ملت‌ها باشند.

مدافع سابق تیم استقلال در خصوص شرایط این تیم در ۱۱ هفته گذشته از لیگ و قهرمانی آن در سوپرجام بیان داشت: با اینکه ساپینتو شروع خیلی امیدوار کننده‌ای نداشت، اما شرایط تیمش رفته رفته بهتر شد و امروز که من با شما گفتگو می‌کنم استقلال کاملاً چهره یک تیم مدعی را دارد و این امیدواری وجود دارد که روند رو به جلوی آنها سرعت بیشتری هم به خود بگیرد. قهرمانی در سوپرجام هم مثل یک موتور محرک انگیزه‌ها و اعتماد به نفس این تیم را به طرز شگفت انگیزی بالاتر برد.

کارگرجم تاکید کرد: ساختار دفاعی در استقلال کاملاً شکل گرفته و به همان استحکامی رسیده که از آن انتظار می‌رود. تیم در کار حمله هم خیلی خوب عمل می‌کند و تنها نقطه ضعف این است که از موقعیت‌های بالای ایجاد شده به خوبی بهره نمی‌برند. ساپینتو باید در این یک ماه و اندی که لیگ تعطیل است این نقطه ضعف را هم در تیمش از بین ببرد.

جام‌جهانی مهم است اما آخر دنیا نیست/ستاره‌های استقلال مایوس نشوند

انتهای پیام/