خطیب جمعه گرمی گفت: مسئولین فرصت خدمت را مغتنم بشمارند و برای گره گشائی از کار و زندگی مردم تلاش کنند.

به گزارش آذرمغان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر یدالله صفری، امام جمعه گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرمی خطاب به مسئولین گفت: این فرصت خدمت را مغتنم بشمارند و برای گره گشائی از کار و زندگی مردم تلاش کنند.
وی با انتقاد از عملکرد نادرست برخی ادارات خاطرنشان کرد: کوچ دادن مرزنشینان از اشتباهات بزرگی بود که با تصمیم نادرست مسئولین صورت گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر یدالله صفری ادامه داد: یکی از خلأهای قانونی این است که اگر مردم در ادارات دچار مشکل شدند و رئیس یا کارمند به ناحق به خواسته های بحق مردم گوش ندادند یا حق آنان را پای مال کردند جایی برای طرح شکایت ندارند و اگر هم وجود داشته باشد در دسترس مردم نیست یا دسترسی به آن بسیار سخت است.
وی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی فرماندار گرمی و همچنین مجموعه دادگستری شهرستان جهت حل مشکلات مردم روستای مغوان، افزود: مردم مغوان بیش از یک قرن است در روی مزعه خود کار می کنند حالا اداره منابع طبیعی و شهرسازی پیدا شده برای آن زمینها سند گرفته اند. مدیران کل و روسای ادارات باید بدانند که زمین ناموس مردم است و با سند سازی نمی توانند ناموس مردم را از دستشان بگیرند.

انتهای پیام/