به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، بهرام خیاوی بعدازظهر شنبه در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل کالا اردبیل با اشاره به فعالیت ۳۴ شرکت در حوزه حمل و نقل کالا در این شهرستان اظهار کرد: در یک ماهه گذشته ۱۴۳ هزار و ۵۹۴ تن کالا از شهرستان اردبیل جابجا شده […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، بهرام خیاوی بعدازظهر شنبه در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل کالا اردبیل با اشاره به فعالیت ۳۴ شرکت در حوزه حمل و نقل کالا در این شهرستان اظهار کرد: در یک ماهه گذشته ۱۴۳ هزار و ۵۹۴ تن کالا از شهرستان اردبیل جابجا شده است.

وی افزود: در یک ماهه گذشته ۶۶ هزار و ۷۵۸ نفر مسافر در قالب ۱۰ هزار و ۱۲۶ سفر از شهرستان اردبیل به مقاصد مختلف جابجا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل رفع افتادگی ۱۰۰ کیلومتر از شانه راه را در یک ماهه گذشته در شهرستان اردبیل یادآور شد و گفت: در این مدت ۲۰۳۰۰۰ متر از شیب شیروانی راه‌ها توسط راهداران اصلاح شده است.

خیاوی ادامه داد: با حضور ۴۰ مورد گشت راهداری در محورها جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه‌ها تاکنون ۲۷ مورد از ساخت وسازهای غیرمجاز شناسایی و متوقف شده ،۱۰ مورد تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز شناسایی و جمع آوری شده و از ۳ مورد حفاری و درختکاری غیرمجاز نیز جلوگیری شده است.

وی از خط کشی ۳۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در ۱ ماهه گذشته ۲ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی ایمن سازی و ۲۴ عدد از راه‌های دسترسی غیر مجاز نیز انسداد شده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر