به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، علی کنعانی عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان تیپ ۴۰ ارتش در اردبیل اظهار کرد: در عملیات‌ها مختلف تیپ ۴۰ ارتش توانست افتخارات بیشماری را برای کشورمان خلق کند و در ایام هشت سال دفاع مقدس با تقدیم یک‌هزار و ۶۰۳ شهید، بیش از دو هزار جانباز و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، علی کنعانی عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان تیپ ۴۰ ارتش در اردبیل اظهار کرد: در عملیات‌ها مختلف تیپ ۴۰ ارتش توانست افتخارات بیشماری را برای کشورمان خلق کند و در ایام هشت سال دفاع مقدس با تقدیم یک‌هزار و ۶۰۳ شهید، بیش از دو هزار جانباز و یک‌هزار ۴۰۰ آزاده توانست در صیانت و دفاع از این مرز و بوم توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه امروز تیپ ۴۰ ارتش مأموریت پیدا کرده تا در مرزها مراقبت‌های لازم را از تیم‌های خرابکار نظام استکباری انجام دهد، تصریح کرد: در حال حاضر تیپ ۴۰ با حضور در منطقه غرب کشور مأموریت مراقبت مرزی را به شایستگی انجام می‌دهد و در چند مرحله توانسته توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

معاون تیپ ۴۰ هجومی و متحرک نزاجا به واکسیناسیون تمامی کادر وظیفه و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با تلاش بهداری ارتش کار واکسیناسیون نیروهای جان بر کف ارتشی انجام شده و در کنار این امر سعی می‌کنیم تا با رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی از شیوع این بیماری خطرناک جلوگیری کنیم.

کنعانی افزود: در کمک به هموطنان تیپ ۴۰ در سال گذشته بیش از ۱۵ هزار بسته غذایی تهیه و توزیع کرد و امسال نیز سعی کرده تا در نیمه اول سال توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی را با همکاری نهادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی به انجام برساند.

وی امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون جانفشانی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برشمرد و خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران اعم از زمینی، دریایی و قرارگاه هوایی سعی می‌کند تا در دفاع از این مرز و بوم همچنان هوشیارانه عمل کرده و با مجهز شدن به جدیدترین امکانات در تلاش است تا مرزبانی شایسته از جمهوری اسلامی ایران و حیثیت این مرز و بوم باشد.

کنعانی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: نیروی دریایی با عملیات مروارید، نیروی هوایی با عملیات غرورآفرین فاتحان ۹۹ و نیروی زمینی ارتش نیز با تجهیزات مدرن و در عملیات‌های مختلف در کنار پدافند هوایی و ناوچه پیکان سعی کرد تا قدرت و صلابت خود را به نمایش بگذارد تا بستر آزادسازی بخش عظیمی از خاک کشورمان به وجود آید.

معاون تیپ ۴۰ هجومی و متحرک نزاجا بیان کرد: نیروهای شجاع و دلیر ارتش در هشت سال دفاع مقدس سعی کردند تا در برابر دشمن تا بن دندان مسلح که از پشتیبانی نظام غربی بهره‌مند بود، صلابت خود را به نمایش گذاشته و بیش از هر زمان دیگر مدافع این مرز و بوم الهی و ارزشی باشد.

انتهای پیام/

منبع